Mangososetta hamsterille?

Alli

Voinko antaa hamsterilleni Piltin vauvoille tarkoitettua mangososetta? Kuuluuko mango sitrushedelmiin? Jos kuuluu, niin sitten en voi antaa, mutta onko muuta estettä?

10

4558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      voi antaa. mango kuuluu persikka heldelmän tapaisiin kuvioihin.

      • little78

        Onko siinä sokeria? Jos on, en antaisi sitä hamsulleni. Eläimille ei saa antaa sokeria. Sokeri ei kuulu niiden luontaiseen ruokavalioon, eivätkä osaa sitä kaivata.


      • Lindsay
        little78 kirjoitti:

        Onko siinä sokeria? Jos on, en antaisi sitä hamsulleni. Eläimille ei saa antaa sokeria. Sokeri ei kuulu niiden luontaiseen ruokavalioon, eivätkä osaa sitä kaivata.

        Vähän voi olla vaikea olla antamatta sokeria, jopa hamsterin herkkunapeissa on sokeria! itse olen pilttiä hamsulleni antanut, ilman minkäänlaisia seurauksia! en minä kannata sokeria eläimille mutta monessa ruuassa sitä on esim. muroissa.......


      • ???
        little78 kirjoitti:

        Onko siinä sokeria? Jos on, en antaisi sitä hamsulleni. Eläimille ei saa antaa sokeria. Sokeri ei kuulu niiden luontaiseen ruokavalioon, eivätkä osaa sitä kaivata.

        Voi siinä ehkä vähän olla, mutta ei se tapa. Mä olen antanut mun hamsulle mangoo, ruusunmarjaa ja banaanii eikä mitään ole tapahtunut. Viellä jaksaa tepsutella. Mut jos et ole varma voit kysyä elöinlääkäriltä neuvoa. Mutta luulisin että hänkin sanoo että vähän voi antaa.


    • Alli

      Annoin hamsterilleni mangososetta ja hyvin maistui.

      Tuskin pilteissä hirveästi sokeria on, koska eihän vauvoillekaan ole hyvä antaa sokeripitoisia tuotteita.

      Kiitos teille! =) Hyvää kesänodotusta.

      • Taniia

        Aivan niin.

        Yksi hyvä sääntö hamsun ruokinnassa on se, etä se syö kuin pikkulapsi. Ei niin paljon, mutta aikalailla samaa ruokaa. Eli ei siis suolaista tai mausteista. Ja piltithän on vauvojen (kuin myös hamsujen) suurta herkkua :)


      • Pete
        Taniia kirjoitti:

        Aivan niin.

        Yksi hyvä sääntö hamsun ruokinnassa on se, etä se syö kuin pikkulapsi. Ei niin paljon, mutta aikalailla samaa ruokaa. Eli ei siis suolaista tai mausteista. Ja piltithän on vauvojen (kuin myös hamsujen) suurta herkkua :)

        Ja sen lisäks piltit (varsinkin lihaa sisältävät) ovat tärkeitä ruokia! Pilttiä voi antaa ihan hyvällä omallatunnolla nii paljon kun hamsu vaan syö :) ja sitä uppoo paljon... Tietenkin kannattaa välttää paljon maustettuja, eli lähinnä ruskeakantisia pilttejä.


    • ööö

      ...

    • proxy error

      proxy error

    • Kysy

      Voiko antaa persikka HAMSTERI ja mitä muuta tuoretta voi antaa ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe