Voinko antaa hamsterilleni Piltin vauvoille tarkoitettua mangososetta? Kuuluuko mango sitrushedelmiin? Jos kuuluu, niin sitten en voi antaa, mutta onko muuta estettä?
Mangososetta hamsterille?
10
5825
Vastaukset
- ???
voi antaa. mango kuuluu persikka heldelmän tapaisiin kuvioihin.
- little78
Onko siinä sokeria? Jos on, en antaisi sitä hamsulleni. Eläimille ei saa antaa sokeria. Sokeri ei kuulu niiden luontaiseen ruokavalioon, eivätkä osaa sitä kaivata.
- Lindsay
little78 kirjoitti:
Onko siinä sokeria? Jos on, en antaisi sitä hamsulleni. Eläimille ei saa antaa sokeria. Sokeri ei kuulu niiden luontaiseen ruokavalioon, eivätkä osaa sitä kaivata.
Vähän voi olla vaikea olla antamatta sokeria, jopa hamsterin herkkunapeissa on sokeria! itse olen pilttiä hamsulleni antanut, ilman minkäänlaisia seurauksia! en minä kannata sokeria eläimille mutta monessa ruuassa sitä on esim. muroissa.......
- ???
little78 kirjoitti:
Voi siinä ehkä vähän olla, mutta ei se tapa. Mä olen antanut mun hamsulle mangoo, ruusunmarjaa ja banaanii eikä mitään ole tapahtunut. Viellä jaksaa tepsutella. Mut jos et ole varma voit kysyä elöinlääkäriltä neuvoa. Mutta luulisin että hänkin sanoo että vähän voi antaa.
- Alli
Annoin hamsterilleni mangososetta ja hyvin maistui.
Tuskin pilteissä hirveästi sokeria on, koska eihän vauvoillekaan ole hyvä antaa sokeripitoisia tuotteita.
Kiitos teille! =) Hyvää kesänodotusta.- Taniia
Aivan niin.
Yksi hyvä sääntö hamsun ruokinnassa on se, etä se syö kuin pikkulapsi. Ei niin paljon, mutta aikalailla samaa ruokaa. Eli ei siis suolaista tai mausteista. Ja piltithän on vauvojen (kuin myös hamsujen) suurta herkkua :) - Pete
Taniia kirjoitti:
Aivan niin.
Yksi hyvä sääntö hamsun ruokinnassa on se, etä se syö kuin pikkulapsi. Ei niin paljon, mutta aikalailla samaa ruokaa. Eli ei siis suolaista tai mausteista. Ja piltithän on vauvojen (kuin myös hamsujen) suurta herkkua :)Ja sen lisäks piltit (varsinkin lihaa sisältävät) ovat tärkeitä ruokia! Pilttiä voi antaa ihan hyvällä omallatunnolla nii paljon kun hamsu vaan syö :) ja sitä uppoo paljon... Tietenkin kannattaa välttää paljon maustettuja, eli lähinnä ruskeakantisia pilttejä.
- ööö
...
- proxy error
proxy error
- Kysy
Voiko antaa persikka HAMSTERI ja mitä muuta tuoretta voi antaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1477416Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1815324Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.154474KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa74118Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753884Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,293434Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122941Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1042837Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,672385Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1042245