Meitä olisi lähdössä kaks about kolmekymppistä neitosta Fuengirolaan elokuun alussa. Tarkoitus olisi ottaa loma rennosti rannalla, shoppaillen ja tietysti yöelämään tutustuen. Ehkä jotain omatoimisia retkiäkin tehdään pääasiassa lähiseudulle. Kiva olisi saada seuraa myös muista suomalaisista nuorista esim. baareihin yms. Elikkä ilmoitelkaa jos satutte olemaan niillä nurkilla elokuun alussa, niin keksitään yhessä jotain hauskaa :)
Fuengirolaan elokuussa lähteviä?
4
814
Vastaukset
- Nimetön
Reilu 30:nen miehenalku myös menossa Fuengirolaan elokuun alussa. Baariseura kyllä kelpaisi:)
- Sol y Luna
Me olemme lähdössä Malagaan 26.7 ja viivymme noin 3 1/2 viikkoa siellä. (10.-20.8 malaga feriat) eli siinä vieressä ollaan... jos satutte tällöin olemaan reissussa...ilmoitelkaa...bileseura kelpaa =)
- Nimetön
Sol y Luna kirjoitti:
Me olemme lähdössä Malagaan 26.7 ja viivymme noin 3 1/2 viikkoa siellä. (10.-20.8 malaga feriat) eli siinä vieressä ollaan... jos satutte tällöin olemaan reissussa...ilmoitelkaa...bileseura kelpaa =)
Joo tuo aikaväli menee hyvin eli tosiaan elokuun alussa itse suuntaan Fuengirolaan ja olen siellä 2-3 kuukautta. Malagaan on tarkoitus muutenkin tutustua kun se on niin likellä:)
- senorita77
Sol y Luna kirjoitti:
Ollaan Fuengirolassa 2.8.-12.8.07, joten samaan aikaanhan samoilla kulmilla ollaan. Mulle voi kaikki halukkaat laittaa sähköpostia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097