HorseZ peliin apua PS2

Horsez

Olen jumittunut siihen kassakaappi kohtaan joss pitäisi tehdä se koodi. Mikä se koodi on?

18

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      oon vasta ekassa viikosssa ja mun pitäis löytää joku avain jostakin että pääsisin kirjastoon, mut en löydä sitä mistään. NIIN MISTÄ SEN LÖYTÄÄ????? T:epätoivoinen

      • horseppi

        Moi!

        Olen jumittunut samaan kohtaan. Oletko jo keksinyt miten siinä pääsee eteenpäin? Jos olet niin osaisitko neuvoa?


      • TheJessu
        horseppi kirjoitti:

        Moi!

        Olen jumittunut samaan kohtaan. Oletko jo keksinyt miten siinä pääsee eteenpäin? Jos olet niin osaisitko neuvoa?

        Moi! Löydät avaimen kun menet sinne portille mistä sä tulit koko paikkaan. siellä reunassa on ovi kun tarkkaan katsot. Minä olen itse jumissa siinä kassakaapissa : (


      • Love-Suklaa<3

        Voisko joku jelppii, kun oon(ps 2) horsezis toista kertaa siellä USA: ssa ja pitää päästä sinne Estebanin huoneeseen. Niin siellä huoneessa missä on se Spike niin siellä on kassakaappi johon pitää tietää koodi niiden vihjeiden avulla, mut en keksi sitä. Siellä kassakaapissa on avain sinne Estebanin huoneeseen niin voisko joku vaikka kertoo/auttaa siinä koodissa.


    • Nimetön

      Miten saan sen kassakaapin koodin ?? MITEN ?!?! ihan sika vaike auttakaa.

    • мuuмipää

      4224 tai 2442. en oo varma että älä pety jos ei oo oikein.

      • Saraah<3

        Se on joko 2442 tai 4224, koska pari päivää sitten pitkän pohdiskelun jälkeen selvitin sen =P


      • Ne-Ne 97
        Saraah<3 kirjoitti:

        Se on joko 2442 tai 4224, koska pari päivää sitten pitkän pohdiskelun jälkeen selvitin sen =P

        En mitenkää Dissaa mut ASIA HUVITTAA, siis aivan kaikki on juuttunu siihe koodi juttuu=Phah haa hah haa


      • Ne-Ne 97
        Ne-Ne 97 kirjoitti:

        En mitenkää Dissaa mut ASIA HUVITTAA, siis aivan kaikki on juuttunu siihe koodi juttuu=Phah haa hah haa

        Miks Esteban halus NIIN hirveest sen Jaden hevosen muute, frendi sanoo et sen takii et se hevonen on niin hyvä ja Esteban o vaan nii kusiperse et sevhaluu voittaa


      • Saraah<3
        Ne-Ne 97 kirjoitti:

        Miks Esteban halus NIIN hirveest sen Jaden hevosen muute, frendi sanoo et sen takii et se hevonen on niin hyvä ja Esteban o vaan nii kusiperse et sevhaluu voittaa

        No niinp, miks se haluu sen, en oo nimittäi enkun sanataituri


      • jennarousku
        Saraah<3 kirjoitti:

        No niinp, miks se haluu sen, en oo nimittäi enkun sanataituri

        Niin se kai on. Estebanii varmaa v****ti kun jade sai sen konin ja´voitti ne kisat. Ainaki siin loppuvideos ,kun on voittanu ne kisat, esteban katto murhaavasti jadea


    • tytsy98

      Apua! Jjoo mä oon tyhmä mutta mite ne hevosen jalat saapi sillä kaviokoukulla puhistettuu? :DD ku siinä on niin vähä aikaa... helppiä!

      kiitos jos joku vastaa (:

    • T:Randomii

      Terve!
      Onko se peli samanlainen kuin dogz ja catz pelit vai pelataanko siinä ihmisillä?

    • kidtyktyjdryj

      käykö täs nyt enää ketää???????? oon ollu varmaa vuojen jumissa 5 viikkoo enkä pääse eteenpäi.. -.- mitä teen?

      • meloni-jooseppi

        sama juttu!


    • epätoivoinen

      oon jumissa siinä huonees missä on niit tietokonet ja sit siellä on kirjahyllyjä aika paljo! helppii?

    • Auttaja ja läpäisijä

      2424

      • Helpppp

        Mitä teen ku oon siel maastossa kai 2 vai 3 viikol jonkuubkamerankaa nii mitä mun pitää tehä et pääsen seuraava apäivään ku en ees pääse takas sinne "koululle"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe