miten mielestänne 72 kannattaa yrittää poikkaista perusteluineen.
miten 72 poikki
14
3126
Vastaukset
- Zon Lou
2 tikkaa : T 32
3 tikkaa : 20 20 32- drtr
T12 D18
jos ensimmäinen ohi triplasta, 20 D20 - The Powerless
Tuplahakuja ei bullia lukuunottamatta juurikaan käytetä peleissä. Peter Manley kyllä katkaisee 80 pistettä T-T. Sinänsä järkevää hyvälle heittäjälle. Jos eka tikka osuu 20, sitten vaan 20-T. Voi heittää tavallaan kaikki samaan putkeen.
- yhdyn edelliseen
makuasiaaa..
- Limestone Cowboy
Itse heitän T20-D6. Todennäköisellä singeliosumalla jää 52 ja toinen samanmoinen jättää parhaan tuplan. T20 lisäksi eniten heitelty tripla, josta ehkä hieman etua. Tykkään myös taulun sivujen pystyssä olevista tuplista.
- The Powerless
Käytän T12-D18 kaavaa yleensä, mutta tilanteen mukaan myöskin T20-D6. Nuo pystytuplat tosiaan joskus tuntuu niin varmalta että niitä jättää mielellään jäljelle. Viimeaikoina myös alareunan vaikeat tuplat on tuntuneet sopiville, D19, D3, D17. Riippuu mielialasta... Noita en siis hae vaan joskus jää jäljelle. Paitsi 9 katkaisen joskus 3-D3.
- 24
The Powerless kirjoitti:
Käytän T12-D18 kaavaa yleensä, mutta tilanteen mukaan myöskin T20-D6. Nuo pystytuplat tosiaan joskus tuntuu niin varmalta että niitä jättää mielellään jäljelle. Viimeaikoina myös alareunan vaikeat tuplat on tuntuneet sopiville, D19, D3, D17. Riippuu mielialasta... Noita en siis hae vaan joskus jää jäljelle. Paitsi 9 katkaisen joskus 3-D3.
erittäin amatööriheittäjänä koitan aina hakea lopetuspaikan pystytuplaan. Sen verran selvästi ainakin meikäläisellä on eroa osumatarkkuudessa sivu- ja korkeussuunnassa.
- darts pro
tripla 16 ja tupla 12 (jos eka tikka lipsahtaa singeliin niin uusi sinkku perään ja jäljelle jää tupla 20 ja se on poks.
- Dr. Darts
...tr 16 haettaessa myös viereiset singelit (7 ja 8) jättävät ainakin silmän paikan (64 tai 65), kun taas 60 haettaessa on vaara ykkösestä. Pieni, mutta merkittävä ero. Ja tokihan tupla 12 on puolet parempi tupla kuin 6. Vaikka kaikkiinhan niihin pitää osua. ;D
- ertadr
Dr. Darts kirjoitti:
...tr 16 haettaessa myös viereiset singelit (7 ja 8) jättävät ainakin silmän paikan (64 tai 65), kun taas 60 haettaessa on vaara ykkösestä. Pieni, mutta merkittävä ero. Ja tokihan tupla 12 on puolet parempi tupla kuin 6. Vaikka kaikkiinhan niihin pitää osua. ;D
Just noin mäkin sen aattelen
- kilimu
tr 12 ja d 18.. kenttä 12 jättää 60 mikä on helppo kenttä ja tupla 20. molemmat naapurit (5 ja 9)jättää vielä silmähaun auki.. jos 20 kautta haet, ja eka menee 1 niin joutuu triplaa hakeen et saa poikki...
- The Powerless
Hyvä on ottaa huomioon mitä jää jäljelle jos lipsuu sektoristakin ohi, mutta jos sitä alkaa varomaan niin varmasti napsahtaa viereiseen sektoriin. Suoraan vain päin triplaa, osuu tai ei. Ja mitä vastapelurilla on jäljellä, onko hyvä poikkaisija..
Phil Taylor hakee (ja yleensä osuu) tripla 18, kun on 70 jäljellä ja kaksi tikkaa kädessä. Ei hae varmaa 20 ja silmä-lopetus. Huippuammattilaiset ovat ihan oma lukunsa kuitenkin... - since1072
The Powerless kirjoitti:
Hyvä on ottaa huomioon mitä jää jäljelle jos lipsuu sektoristakin ohi, mutta jos sitä alkaa varomaan niin varmasti napsahtaa viereiseen sektoriin. Suoraan vain päin triplaa, osuu tai ei. Ja mitä vastapelurilla on jäljellä, onko hyvä poikkaisija..
Phil Taylor hakee (ja yleensä osuu) tripla 18, kun on 70 jäljellä ja kaksi tikkaa kädessä. Ei hae varmaa 20 ja silmä-lopetus. Huippuammattilaiset ovat ihan oma lukunsa kuitenkin...treble 20 ja tupla 6... Kuten yllä jo mainittu, jos menee singlee, niin toinen perään ja. D16..
Ja jos heittää ohi sektorista, niin paska säkä ;-)
- ldt
kolmel tikal kokeile kahta tuplaa"kolmekutosta". Vaik eka menis ohi,ja kaks jälellä,ni kohti vaa. Erittäin raikas poikkasu... Ite oon viskelly about parikymment vuotta. Pistä haku testiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559