miten 72 poikki

suhteellisen kaunis mies

miten mielestänne 72 kannattaa yrittää poikkaista perusteluineen.

14

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zon Lou

      2 tikkaa : T 32
      3 tikkaa : 20 20 32

      • drtr

        T12 D18

        jos ensimmäinen ohi triplasta, 20 D20


      • The Powerless

        Tuplahakuja ei bullia lukuunottamatta juurikaan käytetä peleissä. Peter Manley kyllä katkaisee 80 pistettä T-T. Sinänsä järkevää hyvälle heittäjälle. Jos eka tikka osuu 20, sitten vaan 20-T. Voi heittää tavallaan kaikki samaan putkeen.


      • yhdyn edelliseen

        makuasiaaa..


    • Limestone Cowboy

      Itse heitän T20-D6. Todennäköisellä singeliosumalla jää 52 ja toinen samanmoinen jättää parhaan tuplan. T20 lisäksi eniten heitelty tripla, josta ehkä hieman etua. Tykkään myös taulun sivujen pystyssä olevista tuplista.

      • The Powerless

        Käytän T12-D18 kaavaa yleensä, mutta tilanteen mukaan myöskin T20-D6. Nuo pystytuplat tosiaan joskus tuntuu niin varmalta että niitä jättää mielellään jäljelle. Viimeaikoina myös alareunan vaikeat tuplat on tuntuneet sopiville, D19, D3, D17. Riippuu mielialasta... Noita en siis hae vaan joskus jää jäljelle. Paitsi 9 katkaisen joskus 3-D3.


      • 24
        The Powerless kirjoitti:

        Käytän T12-D18 kaavaa yleensä, mutta tilanteen mukaan myöskin T20-D6. Nuo pystytuplat tosiaan joskus tuntuu niin varmalta että niitä jättää mielellään jäljelle. Viimeaikoina myös alareunan vaikeat tuplat on tuntuneet sopiville, D19, D3, D17. Riippuu mielialasta... Noita en siis hae vaan joskus jää jäljelle. Paitsi 9 katkaisen joskus 3-D3.

        erittäin amatööriheittäjänä koitan aina hakea lopetuspaikan pystytuplaan. Sen verran selvästi ainakin meikäläisellä on eroa osumatarkkuudessa sivu- ja korkeussuunnassa.


    • darts pro

      tripla 16 ja tupla 12 (jos eka tikka lipsahtaa singeliin niin uusi sinkku perään ja jäljelle jää tupla 20 ja se on poks.

      • Dr. Darts

        ...tr 16 haettaessa myös viereiset singelit (7 ja 8) jättävät ainakin silmän paikan (64 tai 65), kun taas 60 haettaessa on vaara ykkösestä. Pieni, mutta merkittävä ero. Ja tokihan tupla 12 on puolet parempi tupla kuin 6. Vaikka kaikkiinhan niihin pitää osua. ;D


      • ertadr
        Dr. Darts kirjoitti:

        ...tr 16 haettaessa myös viereiset singelit (7 ja 8) jättävät ainakin silmän paikan (64 tai 65), kun taas 60 haettaessa on vaara ykkösestä. Pieni, mutta merkittävä ero. Ja tokihan tupla 12 on puolet parempi tupla kuin 6. Vaikka kaikkiinhan niihin pitää osua. ;D

        Just noin mäkin sen aattelen


    • kilimu

      tr 12 ja d 18.. kenttä 12 jättää 60 mikä on helppo kenttä ja tupla 20. molemmat naapurit (5 ja 9)jättää vielä silmähaun auki.. jos 20 kautta haet, ja eka menee 1 niin joutuu triplaa hakeen et saa poikki...

      • The Powerless

        Hyvä on ottaa huomioon mitä jää jäljelle jos lipsuu sektoristakin ohi, mutta jos sitä alkaa varomaan niin varmasti napsahtaa viereiseen sektoriin. Suoraan vain päin triplaa, osuu tai ei. Ja mitä vastapelurilla on jäljellä, onko hyvä poikkaisija..
        Phil Taylor hakee (ja yleensä osuu) tripla 18, kun on 70 jäljellä ja kaksi tikkaa kädessä. Ei hae varmaa 20 ja silmä-lopetus. Huippuammattilaiset ovat ihan oma lukunsa kuitenkin...


      • since1072
        The Powerless kirjoitti:

        Hyvä on ottaa huomioon mitä jää jäljelle jos lipsuu sektoristakin ohi, mutta jos sitä alkaa varomaan niin varmasti napsahtaa viereiseen sektoriin. Suoraan vain päin triplaa, osuu tai ei. Ja mitä vastapelurilla on jäljellä, onko hyvä poikkaisija..
        Phil Taylor hakee (ja yleensä osuu) tripla 18, kun on 70 jäljellä ja kaksi tikkaa kädessä. Ei hae varmaa 20 ja silmä-lopetus. Huippuammattilaiset ovat ihan oma lukunsa kuitenkin...

        treble 20 ja tupla 6... Kuten yllä jo mainittu, jos menee singlee, niin toinen perään ja. D16..
        Ja jos heittää ohi sektorista, niin paska säkä ;-)


    • ldt

      kolmel tikal kokeile kahta tuplaa"kolmekutosta". Vaik eka menis ohi,ja kaks jälellä,ni kohti vaa. Erittäin raikas poikkasu... Ite oon viskelly about parikymment vuotta. Pistä haku testiin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe