Panen muistikortin paikoilleen eikä tapahdu mitään!
Moitteettomasti kaikki toimi muutaman päivän (ostin kameran viime viikolla) ja sain katsella ja tulostella ottamiani kuvia. Äsken häipyi siitä alimmasta palkista myös se pikkuinen "poista laite turvallisesti"-kuvake, mutta kyllä minä tökkäsin sen kameran muistikortin siihen vielä monta kertaa, kun yritin saada sen työpöydälleni valmiusasemiin.
Onkohan mitään tekemistä sillä seikalla, että tyttäreni tätä ennen kävi katsomassa sähköpostiaan Yahoon sivuilla? Ei oo ennen mun koneeni siellä käpsehtinyt. Suojaukset on kompuutterissani kunnossa ja ajan tasalla.
Sangen kiitollinen olisin, jos joku jonkin vinkin tälle mummu-paralle voisi antaa...mistä nyt voisi olla kysymys?
Saisinko apua
Eka digikamera
1
359
Vastaukset
- B1tt1n1kk4r1
Jos kyseessä on Windows XP, niin helpoin korjausyritys on yksinkertainen: Ensin otetaan muistikortti pois lukijasta ja palautetaan järjestelmä tilaan ennen digikameran ostoa. Jos mitään ei edelleenkään tapahdu tai lamppu ei syty muistikorttia kiinnitettäessä lainkaan, kortti on mahdollisesti rikki. Niillä on kyllä yleensä takuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627