Hei!
Miten olisi Lahti miitti?
Ilmoitelkaa ehdotuksia,
tapaamispaikkana Lahti!
Heinäkuun loppupuolella tämmöinen olisi tarkoitus järjestää!
(tälläinen olisi hyvä järjestää, koska minä en stadiin lähe, helvetti)
Lahti-Miitti Heinäkuussa ´07
19
3766
Vastaukset
- Dope
no siis saatana mä oon inc ainakin samantien!! o/
- haganeno
voisihan tota harkita mutta katotaan miten tulee porukkaa.....ja miten on aikaa....
- möwet
Muutaman henkilön itse voisin majoittaa luokseni Nastolaan (ei pitkä matka yms)
Tekemistä ja ajankohtaa voisimme miettiä sen mukaan, mitä ja kuinka paljon porukkaa olisi mahdollisesti tulossa.
27-31pv Heinäkuuta (joku siinä välissä) Olisi hyvä ajankohta miitille.
Miitin sijoittumisen Lahteen ideana on se,
että on ihmisiä, jotka eivät jaksa lähteä muualle päin suomea miittaamaan ihmisiä.
Lahti olisi hyvä rauhallinen kaupunki miittaamiseen.
-pääosin tarkoitettu nuoret chatissa chattaaville! möwet kirjoitti:
Muutaman henkilön itse voisin majoittaa luokseni Nastolaan (ei pitkä matka yms)
Tekemistä ja ajankohtaa voisimme miettiä sen mukaan, mitä ja kuinka paljon porukkaa olisi mahdollisesti tulossa.
27-31pv Heinäkuuta (joku siinä välissä) Olisi hyvä ajankohta miitille.
Miitin sijoittumisen Lahteen ideana on se,
että on ihmisiä, jotka eivät jaksa lähteä muualle päin suomea miittaamaan ihmisiä.
Lahti olisi hyvä rauhallinen kaupunki miittaamiseen.
-pääosin tarkoitettu nuoret chatissa chattaaville!Hyvä idea! Lähempänä olis tuo Lahti, tartteis vaan rahaa :s
- Miss.Murder
Hmm... Voisin vaikka tulla, jos ei satu 28-30 pv. Muut päivät käy. Ellei satu niin huonosti että en oo lahessa just sillon. Mikäs ois paikkana? Eikä taida olla kovin kuiva miitti... Mutta katsellaan. Lisä infoa ois kiva saada.
- möwet
Keskiviikko 1.8. uusi ajankohta
kellonaikaa ei vielä sovittu
tapaamispaikkana voisi olla Lahden linja-autoasema ?
Ehdotuksia.
Jos lisää porukkaa ei ilmottaudu,
tämä miitti kusahtaa . Toivon siis lisää ilmotautumisia minulle (chat-posti /chat)
Laittakaa ehdotuksianne. möwet kirjoitti:
Ehdotuksia.
tämä miitti kusahtaa . Toivon siis lisää ilmotautumisia minulle (chat-posti /chat)
Laittakaa ehdotuksianne.Voisi ehkä jopa hilata itsensä paikan päälle :D
- metanus
möwet kirjoitti:
Ehdotuksia.
Laittakaa ehdotuksianne.pitää kattoa jos oon himassa niin vois tullakkin jos saisin tuon yhden kans tulee 8)
- Miss.Murder
möwet kirjoitti:
Ehdotuksia.
Laittakaa ehdotuksianne.Bruut ja snif. Tämä ei pääse paikalle kun tuolloin en ole lahdessa. Tahtois niin kovasti. Mutta mutta... ei voi mitään.
- killeripilleri
Vois kyllä tulla 8DD jos uskallan O_O
- metanus
Eli miitti ois 1.8 ja nähtäis bussiasemalla? Ja keitä olis tulossa? Monelta se alkais ja monelta loppuis? Luulisin et saatan päästä.
- möwet
kellonaika ois sellanen ku kaikille sopii ?!
- möwet
möwet kirjoitti:
kellonaika ois sellanen ku kaikille sopii ?!
Klo 14 itse olen paikalla Lahden linja-autoasemalla, sinne tulee ne jotka tulee !!
- annukkarockneiti
ehkäjoo jos uskallan ^^'
- mööwe
uskallat ;__;
- möwet
Ehotuksia tekemiselle ? Dokaamista ? Hillumista, muutenvaan ajanviettoa.. Yöpymispaikat ?
- killeripilleri
Yhyy en pääsekkään ;____;
- möwet
KAIKKI PERUU ;__; perkele.. tulee ketkä tulee, miittailen siel yksin koht :'
- mowwet
perkele.. lääkäri klo 14 , 1.8 ... :D Tuohon aikaan en itse kykene paikalle. Myöhemmin kyllä XD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354209Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2041343Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046- 261028
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461020Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62974