Menemme talvella lomamatkalle Koh Samuille. Mitä keksisimme tehdä 2 viikkoa saarella ja sen lähialueilla? Eli nyt kaikki hyvät vinkit otetaan vastaan. Mitä retkiä kannattaa tehdä tai on tarjolla? Miten tulisi halvimmaksi 4 hengen seurueen liikkua saarella paikasta toiseen..Nyt todelliset Samuin ystävät kertokaa kokemuksianne!=)
Koh Samui
2
896
Vastaukset
- *merkki*
Moi, Samuilla kerran käyneenä (siis ei suurta kokemusta) suosittelen käyttämään paikallisia
retkipalveluita. Tarjolla on monenlaista esim. viidakkoretkeä. Kokeilimme päivän reissua missä oli norsulla ratsastus, kävely, vesiputouksilla uinti, tiikeri show (sisälsi myös muuta eläin juttuja) jne. Tämä oli ainakin kiva reissu enkä hintaa edes muista koska se ei ollut suuri.
Lähialueiden saarille tehdään myös reissuja ne jäi itseltä väliin ja se hiukan harmittaa koska kantosiipialuksella pois mennessämme näimme upeita paikkoja. Niille tehdään myös päivän reissuja. Ihanaa matkaa- sfafa
Vuokratkaa mopot ja menkää pitkin saarta! Ihania paikkoja, rantoja, vuoria ja paikallista olotilaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752