Alkaisitko seurustelemaan kunnollisen, fiksun työttömän naisen/miehen kanssa vai seurusteletko jo ?
Kokemuksia, mielipiteitä jne.
Kysymys
9
618
Vastaukset
- hui kauhistus!
omissakin sukulaisissa kestämistä,saatikka opetella taas uusia,juu,tämä on mummin veljen serkun tyttären pojan ex-aviomiehen pojan äidin veljen tyttö....kiitos ei!
- kysymys ihan harakoille
Mitä opettelemista siinä on, pelkäätkö elämää. Minun mielestäni työttömän kunnollisen mies tai nais kumppanin voi esitellä aivan hänen omalla nimellään. Vai odottaako joku että esittelisin, tässä on mun uusi työtön mies kumppani.HALLOO!!
- ole este
Olen nainen ja jos todella mukavan miehen tapaisin niin miksi hänen työttömyytensä olisi este? Ei millään tavalla!
Kokemukseni rajoittuvat yhteen työnarkomaaniin. Hänenlaisellaan oli aikaa vain työlle, se meni kaiken, siis ihan kaiken muun edelle. tällä hetkellä työtön ja olisi ihan kauheaa jos se olisi ihmisarvoni mittari. Työttömyys on tragedia ja siitä on ihan turha ihmistä enää muuten rangaista..opiskelen ja yritän eteenpäin sillä tavoin enkä todellakaan ole jäänyt laakereilleni lepäämään. Tämä ikä kun alkaa elokuussa vitosella niin on kyllä yksi este. Mutta toivossa on hyvä elää. Kyllä se paikka vielä minullekin löytyy
- SerpeNTiina
tarkoitti,ettei jaksaisi,kestäisi tutustua uuteen ihmiseen ja hänen sukulaisiinsa ja opetella tuntemaan koko vastakkaisen sukupuolen suku ja ystävät.
En huomannut,että työttömydesta olisi mitään sanonut.- että ei ikinä enää
niihin "rettelöhommiin",työttömyydellä ei ole mitään tekemistä asian kanssaa.
Voihan tosiaan olla työhullun kans ihan yhtä kamalaa/ihanaa!
Sii ei enää seurustelua,olkoon vaikka kullasta koko ukko! Työllinen tai työtön!
- koska
olen naimisissa.
Vaikka olisin sinkku, en alkaisi. En jaksa enää vetää ketään perässäni! - suhteet ovat
aina työläitä.
Ei taida riittää energiaa enää monellakaan tässä
iässä tutustua mahdollisen "uuden" kumppanin sukulaisiin.
Mieluummin ottaisin orvon vanhanpojan, heh. - *nainen*
Työttömän, enkä myöskään työllisen kanssa.Oma tupa ja oma lupa, omat nukkumaanmeno-ajat jne, en halua enää miestä elämääni, yksi pitkä liitto riittää minulle. Hyvä näin.
Minulla on lisäksi niin paljon puuhaa elämässäni, työ, harrastukset ja ystäväni, että ei olisi edes aikaa miehelle :) Olen elämääni tyytyväinen näin ja voin erittäin hyvin nyt.......vihdoinkin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664