TF puhuu p***aa

Ei tullut puheaikaa...

Niin...joskus oli TF-liittymä ja tyttöystävä siinä oli sitten suosittelijana ja hänen piti suosituksesta saada 20€ puheaikaa ja saamattahan se jäi ja itse TF-asiakkaana puheajan toivossa suosittelin liittymää eteenpäin ja saamatta jäivät nekin puheajat. Kirjoittelin asiakaspalautteeseen asiasta kahteen kertaan, eikä viitsitty vastata kumpaankaan. Sitten kun liittymän irtisanoin niin kyllä kiinnosti, että miksi nyt näin ja kerroin asiani että ei oikein vakuuta tuo teidän toiminta ja ehkä asiakkaasta on myöhäistä kiinnostua kun on vaihtamassa lafkaa, kyllä lupasi kovasti että ottavat henkilökohtaisesti yhteyttä. Että näin Tele Finland keskittyy olemassa olevien asiakkaiden palvelujen parantamiseen...Ei sitten muuta kuin liity kasvavaan letkaan...asiakas on etusijalla;-)

3

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei todellakaan muuta kuin

pelkää **skaa. Olen 4 kuukauden aikana soittanut asiakaspalveluun henkilökohtaisesti 3-4 kertaa tehdäkseni osoitteenmuutoksen (muutin 4 kuukautta sitten), mutta joka kerran saan edelleen laskun vanhaan osoitteeseeni, josta nykyinen asiakas ei lähetä laskuja eteenpäin ajoissa. Tästä johtuen laskuihin tulee viivästyskorkoa, jonka siis minä joudun maksamaan. Tämän lisäksi maksamattomien laskujen takia puhelin on suljettu pariin otteeseen, ja liittymän avaamisesta menee kätevästi 29,90 euron suuruinen avausmaksu. Soitettuani TeleFinlandille asiasta, syyttävät he väestörekisteriä koska osoitteenmuutoksen pitäisi sieltä kuulemma tulla automaattisesti. Jos he itse kirjoittavat osoitteen tietokantoihinsa useaan otteeseen mutta siellä edelleen on vanha osoite, siitä tuskin voi syyttää ketään muita! Sitten satelee vielä lisäksi laskuja jotka kuitenkin on jo maksettu, joskin heidän osaamattomuudestaan / välinpitämättömyydestään johtuen myöhässä.

Kiertäkää tämä pulju kaukaa!

• rtfm!

Huomasitko muuten, että kampanjan ohjeissa kerrotaan tällainen asia: "Molemmat alkavat saada puheaikahyvitystä, kun uusi liittymä on ollut 4 kuukautta auki matkapuhelinverkossa."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe