nyt se kummittelee mulle
eilen kaatu kirjahylly keskellä yötä ja sit radio meni täysille päälle ja sit mutsi ja kolme nnapurii tuli valittaa ja sain kotiarestii sit se säätelee tvn volymee kun katon sitä ja sit se vaeltaa yöllä mun huoneessa mitä mää teen?
oon pulassa
13
3918
Vastaukset
- asdsassdsadsad
koko perhe kuoli lentokoneonnettomuudessa ja asun tädin luona ja ne kummittelee mulle jos katon liian kauan tvtä nii mutsi sytyttää sen palamaan ja jos teen pahojani nii iskä tulee hakkaamaan raipalla
- kuka..
muka uskoo noita juttujanne? LOL
- asasdasdsada
kuka.. kirjoitti:
muka uskoo noita juttujanne? LOL
joka yö hajoo paikkoja
- vieläkään
asasdasdsada kirjoitti:
joka yö hajoo paikkoja
usko teitä. LOL
- HYJ.
Miten niiku 'hakkaamaan raipalla'? Näätkö sillon isäsi? Tunnetko kipua sillon? :O
- sadassdas
HYJ. kirjoitti:
Miten niiku 'hakkaamaan raipalla'? Näätkö sillon isäsi? Tunnetko kipua sillon? :O
nään ku se raippa leijuu ilmassa ja osuu mun selkää ja sikä huutaa että vitun kakara saatana
- sillia
sadassdas kirjoitti:
nään ku se raippa leijuu ilmassa ja osuu mun selkää ja sikä huutaa että vitun kakara saatana
Karseeta :(:( pelottaako se?
- -mape-
HYJ. kirjoitti:
etpä taida huumoria ymmärtää
- Weird-
Siis tosi outoo! Mutta todeeeeeeellllaa kiinnostavaa! Aika spiritismimäistä. Ja surullista kun menettää veljensä :(. Kerrotko pliis lisää?? En tiiä uskono tohon, mutta on kyllä niin kiehtovaa!
- niin..
hirveen mielikuvituksellista!!! EI KUKAAN USKO NOITA SATUJA! LOL
- lol heh
hahahahahahah
- olet mielisairas
olet päästäs pimee!!!
- Paavi itse
tunge retiisi korvaas täydenkuun aikana ja lausu hämähämähäkki takaperin neljään kertaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463210Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811781- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1251198UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121160