Onko ketään käyttänyt http://www.citylink.ie/ busseja matkustaessa kaupungista toiseen? Näyttäisi hyvältä vaihtoehdolta, sillä Galwayhin kun olen menossa niin ei tarvitsisi Dublinin lentokentältä lähteä erikseen Dublinin keskustaan. Miten on toiminut jos olette käyttäneet?
Dublin-Galway
2
793
Vastaukset
- käyttänyt
citylinkkiä, tosin toiseen suuntaan eli Galway-Dublinin lentokenttä. Hommattiin liput Galwayn turisti-infosta. Bussi oli todella siisti ja pysyi paremmin aikataulussa kun eri bussifirman bussi, jolla mentiin Dublin-Galway. Ei ole mitään järkeä mennäkään Dublinin kautta,jos suunta on suoraan Galwayhin, ehdottomasti suoraa lentokentältä. Kun lähettiin Dublinin keskustasta kohti galwayta niin meni varmaan 45 min siihen et bussi pääsi ensimmäiset 5-10km keskustan läpi.
- ö-ö-ö
Kiva kuulla, että on positiivisia kokemuksia. Ostin nyt netin kautta lipun Dublinin lentokentältä Galwayhin. Toivottavasti lento ei ole sitten myöhässä, lennon pitäisi olla perillä 10.25 ja bussi lähtee 12.15 joten luulisi ehtivän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311