olisko kellään tietoa auton sisätilojen otsonoinnista Lappeenrannassa?
Auton otsonointi
6
1494
Vastaukset
- tuolta
Hugget:ilta. Siinä Vianorin ja Euromasterin välissä/takana. Toikansuontie jotakin.
- kunhan
arki koittaa. KTS vinkistä!!
- konev-uokraamossa
Kivenkadulla on laite jolla voi otsonoida kämpän tai vaikka auton.
- kone-vuokraamossa
Kivenkadulla on laite jolla voi otsonoida kämpän tai vaikka auton.
- vaari..............
kysy autovahinkotarkastuksen asemalta eteläkadulta asuntovaunumyymälä on samassa kiinteistössä
heillä on tarpeeksi isotehoinen laite
(on nimittäin kokeiltu noita pikkukoneita)
kone kannattaa pitää päällä vähintään tuplasti aikasuosituksiin nähden jotta vaikutus olisi riittävä
- auto pestävä sisältä kunnolla ennen toimenpidettä
kaikki koirankarvat pois ja siivous kunnolla imuroitava hyvin ja pinnat pyyhittävä vielä paremmin
eipä otsonointikaan auta jos auto on paskanen!
otsonointihan tappaa hajubakteerit joten kandee kylvää joku hyvä perus tuoksu toimenpiteen jälkeen
ite en ainakaan vetäis röökiä autossa tai laittas kuolaavaa hurttaa kyytiin jutun jälkeen
(paa hurtta multiin ja lopeta röökin veto siisit peli kerrasta)- havaittu
Saimaan Lasissa Joutsenossa on ainakin otsonointilaite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487