Rantaneuvos ei vaikene

Pitäs olla vähintään kaksimetriä multaa päänpäällä ja sittenkin neuvos elää, vaikka olisin kuollut.

18

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

Senkö taikia yrität niin epätoivoisesti kirjoittaa ns.kirjoja...??

• Epä Tietoinen

Kuka se on tämä rantaneuvos entisessä tekopitäjässäni?

Minulla kajuu mieleen, että siellä mesosi parikymmentä vuotta sitten joku kaveri mehtärahojensa kanssa, ajeli urheiluautolla ja järjesteli sexilomia.

Onko se sama mies? Onko yhtä äveriäskin vielä?

• NIPSU-NEITI
        Epä Tietoinen kirjoitti:

Minulla kajuu mieleen, että siellä mesosi parikymmentä vuotta sitten joku kaveri mehtärahojensa kanssa, ajeli urheiluautolla ja järjesteli sexilomia.

Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
        Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla.

• raharalli
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Neuvoksilla on pilvin pimein rahaa. Oleensä sitä tulee ovista ja ikkunosta, on vaikka suokuokalla vetelisi.

• rantojenneuvos
        raharalli kirjoitti:

Neuvoksilla on pilvin pimein rahaa. Oleensä sitä tulee ovista ja ikkunosta, on vaikka suokuokalla vetelisi.

alkanut myymään ovia ja ikkunoita?

• taidat ollakin?
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Kössi-Enon oikea emäntä?
        Natsaa pikku hiljaa aika moni asioa kohdalleen?

• Kössin vaimokulta
        taidat ollakin? kirjoitti:

Kössi-Enon oikea emäntä?
        Natsaa pikku hiljaa aika moni asioa kohdalleen?

Vaikka kuinka natsais asiat kohalleen tuon Nipsu-neidin kanssa,niin kyllä se minä oon se Kössin vaimo.
        Että,älähän kirjoittele ihan satuja tänne.

• NIPSU-NEITI
        Kössin vaimokulta kirjoitti:

Vaikka kuinka natsais asiat kohalleen tuon Nipsu-neidin kanssa,niin kyllä se minä oon se Kössin vaimo.
        Että,älähän kirjoittele ihan satuja tänne.

Aukaistuani nyt koneen, huomasin et joku luulee minua Kössi-enon vaimoksi. Ekana,pyydän sulta Kössin vaimo, et älä välitä hörhöjen olettamuksista.
        Tokana tuli mieleeni, et oisko syy luuloon siinä, kun usein vastaan Kössi-enon kirjoituksiin ja välillä puolustelenkin. Niin mulla kyllä on tapana tehdä moneenkin kirjoitukseen.
        Joten sinulle, joka olet viisaudessasi näin päätellyt, niin yritä esittää todellista faktaa, mihin kirjoituksesi perustuu.
        Sinulle,Kössin vaimokulta hyvää päivän jatkoa ja älä tosiaan välitä turhista höpinöistä.

• oho!
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Aukaistuani nyt koneen, huomasin et joku luulee minua Kössi-enon vaimoksi. Ekana,pyydän sulta Kössin vaimo, et älä välitä hörhöjen olettamuksista.
        Tokana tuli mieleeni, et oisko syy luuloon siinä, kun usein vastaan Kössi-enon kirjoituksiin ja välillä puolustelenkin. Niin mulla kyllä on tapana tehdä moneenkin kirjoitukseen.
        Joten sinulle, joka olet viisaudessasi näin päätellyt, niin yritä esittää todellista faktaa, mihin kirjoituksesi perustuu.
        Sinulle,Kössin vaimokulta hyvää päivän jatkoa ja älä tosiaan välitä turhista höpinöistä.

halooo!

• Kirjoitan vain sen takia, että saan olla kertomassa tuleville sukupolvilleni tarinan, tapaus rantaneuvos, matkalla ajassa ikuisuuteen.
        Terveisin jo isoisä rantaneuvos, Suomussalmi

• Epä Tietoinen kirjoitti:

Jopa ryhmäseksiä oli tarjolla, Neuvoksen 40 vuotis päivillä ja paikkakunnan komeimmalla autolla ajelin ja tyttö nuori, alle 20 kesäinen istui vierelläni.

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

Nyt kun ei ole niitä rahoja, eikä urheiluautoa niin paremmin, minä nyt olen pärjännyt.
        Omaisuus oli mulle vain turha rasite, jota en osannut oikein käyttää, onneksi niin.

• rantojenneuvos kirjoitti:

alkanut myymään ovia ja ikkunoita?

Valoa myynnissä, sellaisille ihmisille, joitten pulmana on pimeys, keskellä kirkasta päivää.

• fiksufiisas

Viisas voi joskus vaietakin.

• Ei vielä nyt vaijeta.

• NIPSU-NEITI
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Ei vielä nyt vaijeta.

Johan sieltä arvon Neuvoskin on päässy koneen ääreen:)
        Joskus on hyväksikin vaieta, eikä ainakaan ihan joutavia kirjoittaa.
        Tietysti jokainen välillä joutavuuksiinkin sortuu, mutta rajansa kaikella.

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

Johan sieltä arvon Neuvoskin on päässy koneen ääreen:)
        Joskus on hyväksikin vaieta, eikä ainakaan ihan joutavia kirjoittaa.
        Tietysti jokainen välillä joutavuuksiinkin sortuu, mutta rajansa kaikella.

Jo ennätin lopultakin, tänne teidän seuraanne, vaikka kiirettä on nyt pitänyt kaiken aikaa.
        Mitä Nipsu tarkoitaa joutavalla kirjoitelulla ja kuka sitä sitten harrastaa, minä vain kysyn.

• NIPSU-NEITI
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Jo ennätin lopultakin, tänne teidän seuraanne, vaikka kiirettä on nyt pitänyt kaiken aikaa.
        Mitä Nipsu tarkoitaa joutavalla kirjoitelulla ja kuka sitä sitten harrastaa, minä vain kysyn.

Enpä tässä ala nimiä erittelemään. Kyllä varmaan itsekukin tietää, milloin on tullut kirjoiteltua vähä jonninjoutavuuksia!!
        Itsekin huomaan välillä niin tekeväni.
        Tunnustaa ken uskaltaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      7999
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5951
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1709
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      341
      1443
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe