Ollaan menossa marraskuussa Mauritukselle häämatkalle. Tällä hetkellä puntarissa on noi kaksi hotellia eri puolilla Grand Baytä. Antakaa kommentteja, jos näistä tiedätte.
Coin de Mire: 4 km Grand Baystä, onko kävelymatka? Rannan ja hotellin välissä menee tie, kuinka vilkas liikenne?
Pointe aux Biches: vähän kauempana kyliltä, mutta mitä maksaa taxi Grand Bayhyn, entä Port Louisiin? Onko resort alue vain löhöilyyn, ja millainen siellä on hintataso?
Coin de Mire vai Pointe aux Biches
6
1935
Vastaukset
- lödjadhdhkj
Coin de Mire on aika tavallinen hotelli ***-tähteä. Superior huoneet siistejä, standard voi olla aika kamala. En voi moittia, mutta en kovasti kehuakaan. Lähellä ei oikeasti ole mitään (ei siis yhtään esim. ruokakauppaa) eli Pereyberen kylä on lähin, jonne on parin kilometrin matka. Lähes ilmainen bussi liikennöi kyllä tiheästi. Ranta on huono, mutta ilmaisia noin tunnin snorklausreissuja tehdään päivittäin ja kajakkeja ja pokuveneitä saa ilmaiseksi rannalta.
- leeha
Coin de mire on ainaki tosi ihana hotelli ja palvelu huippuluokkaa. Tähtimääräänsä nähden (muistaakseni 3) on hotelli tosi kiva ja suht edullinen! Ainut huono puoli on se ranta, joka tosiaan on tien toisella puolella ja uinti on aika hankalaa, koska pohja erittäin huono ja veneitä tosi paljon. Mutta hotellilla on 2 uima-allasta joilla on ihana makoilla ja uida. Matka keskustaan tulee aika pitkäksi kävellä, mutta pyörällä taittuu mukavasti, pyöriä hotellilla on vuokralla. Ja busseja menee hotellilta ohi vähä väliä, matka gb:n keskustaan noin 40c. Hintataso on aika korkea gb:ssä, koska on suurin turistikaupunki, mutta kun pikkukyliä lähtee kiertämään tippuu hinnat aika lailla. Muutenkin hinnat on koko saarella aikalailla keskusteltavissa.
- häämatkalaiset
Me lähdemme myös marraskuussa häämatkalle Mauritiukselle. Olemme varanneet huoneen Pointe aux Bishesista. Olisi kiva nähdä! Mihin aikaan olette menossa?
- Wombat
Käydään ensin Kapkaupungissa, ja Mauritiuksella ollaan 3.-9.11. Jos ootte samaan aikaan, niin hauska olis nähdä.
- Häämatkalaiset
Wombat kirjoitti:
Käydään ensin Kapkaupungissa, ja Mauritiuksella ollaan 3.-9.11. Jos ootte samaan aikaan, niin hauska olis nähdä.
Olemme paikan päällä 6.-21.11. joten pari päiväähän siinä on päällekkäin.
Hauskaa!!
Missä hotellissa nyt sitten päätitte majoittua? - :) :)
Wombat kirjoitti:
Hei olemme menossa marraskuun loppupuolella Mauritiukselle. Olisi kiva kuulla kuulumisia kun palailet lomalta.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821259Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611000Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12959Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139900Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694