Kiinnostaisi asentaa hälytin omaan pärrään
900 rr.03. Minkälaisista hälyttimistä kokemuksia?
mp hälytin
6
3018
Vastaukset
- Mika+
http://tokimoto.dms.emedia.fi/index.php?group=50
Ota semmoinen malli, joka sopii sun pyörään, jotta hälytin aktivoituu 100% varmasti. Ostin itse Defan m-pyörä hälyttimen. Hälytin toimii kuin kello, mutta se onkin hiukan hinnakkaampi kuin pilipalihälyttimet. Se oli erittäin helppo asentaa mukana tulleiden ohjeiden mukaan. Itselläni on Honda Varadero 1000 XLV vm.05. Defan sivuilta löytää lisätietoa hälyttimistä.
- on ihan
pilipalia. Homman idea on alunperin se että hälyttää jos ei muista irrottaa lukkoa ajamaan lähtiessä. Varashälyttimeksi ne eivät kelpaa, äänen saa vaiennettua lähes olemattomaksi laittamalla esim purkkaa ämyrin reikiin.
- hyväksi...
havaittu hälytin pienen searchin jälkeen. Tällainen tulee ensi viikolla pyörään.
- DanLaid
Ite tilasin elekma.comista hälyn hintaan 59€(tarjous), toivottavasti tekee jotain.. jää nähtäväksi. onko kellään kokemuksia
- Lidingö Hills 909303
Ittellä Spyball ollu jo vuoden pyörässä ja voin vain kehua vuolaasti hälytintä. Ite hommasin hälyttimen täältä ---> http://www.one-pro.fi/tuotteet/spyball/index.html
eikä maksanu niin kauheesti asennettuna (toimii ainakin 110%, eikä tule mtn ihme hälytksiä/ajoesto käynnistys yrityksiä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472105
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7731Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 64658
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477