Kiinnostaisi asentaa hälytin omaan pärrään
900 rr.03. Minkälaisista hälyttimistä kokemuksia?
mp hälytin
6
3018
Vastaukset
- Mika+
http://tokimoto.dms.emedia.fi/index.php?group=50
Ota semmoinen malli, joka sopii sun pyörään, jotta hälytin aktivoituu 100% varmasti. Ostin itse Defan m-pyörä hälyttimen. Hälytin toimii kuin kello, mutta se onkin hiukan hinnakkaampi kuin pilipalihälyttimet. Se oli erittäin helppo asentaa mukana tulleiden ohjeiden mukaan. Itselläni on Honda Varadero 1000 XLV vm.05. Defan sivuilta löytää lisätietoa hälyttimistä.
- on ihan
pilipalia. Homman idea on alunperin se että hälyttää jos ei muista irrottaa lukkoa ajamaan lähtiessä. Varashälyttimeksi ne eivät kelpaa, äänen saa vaiennettua lähes olemattomaksi laittamalla esim purkkaa ämyrin reikiin.
- hyväksi...
havaittu hälytin pienen searchin jälkeen. Tällainen tulee ensi viikolla pyörään.
- DanLaid
Ite tilasin elekma.comista hälyn hintaan 59€(tarjous), toivottavasti tekee jotain.. jää nähtäväksi. onko kellään kokemuksia
- Lidingö Hills 909303
Ittellä Spyball ollu jo vuoden pyörässä ja voin vain kehua vuolaasti hälytintä. Ite hommasin hälyttimen täältä ---> http://www.one-pro.fi/tuotteet/spyball/index.html
eikä maksanu niin kauheesti asennettuna (toimii ainakin 110%, eikä tule mtn ihme hälytksiä/ajoesto käynnistys yrityksiä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450