viikonloppuna,, Sataakohan se koko ajan:)
Tervehdys kuin Tuulahdus,
vaikkei kuulu Huudahdus :D
Mukavaa viikonloppua.
Mittee työ touhuuutte
6
375
Vastaukset
en tee yhtään mitään.Oon lorvinu koko lomankin ajan..:)
Tänään onneks paistaa jo vähän aurinkokin..Tuli kuuma,ku oli kahet pöksyt jalassa..minä vilukinttu...:DD
Kivaa viikonloppua sullekkin..- NIPSU-NEITI
Riippuu säästä mitä teen. Jos paistaa aurinko, oon ulkona puuhastelemassa kaikenlaista kivaa.
Jos taas sataa, oon netissä, lueskelen, teen rästiin jääneitä kotihommia tai muuten vain lorvailen. On Surujuhla.
Syöpä kuulostaa nykyisin jo kirosanalta, ja joskus tuntuu, että sitä on 'kaikkialla'.
Kun tämä sairaus vei ihmisen pienessä ajassa erittäin huonoon kuntoon, hänen läheisensä ovat
pakon edessä joutuneet tottumaan ajatukseen, että
elämä täällä loppuu :(
Toivotaan kaunista viikonloppua kuitenkin..- vaimo lähti
Vaimo lähti tyttöjen mökille.
Katos kun minulla on vähän vaikeuksia ( lääkärikäynti syövän takia). No akka lähtee
aina silloin livohkaan vaikka sen pitäis olla
tukena. - mieroi
tietty. 4 viikkoa alko just tänään :)
- ApinEllen
Elämä jatkuu, taasen.
Ei tullut lottovoittoa, ei herneSatoakaan...
Jatkettava on ... seuraavaan viikonloppuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991