Dublin

syyskuussa

Kysyisin hintatasoa - esim keskihintainen ruoka-annos entä olut / whisky/plo? Entä mikä raha?

5

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm...

Riippuu ihan mitä syöt, semmonen sandwich annos(aika yleinen lounas) n. 7-10e, kunnon ruokaa n.15-20e. Olut 4-7e riippuen merkistä ja mimmosesta paikasta ostat.

• Nimetön

Hintataso on samoissa kuin suomen. Pubeissa saa hyvää ruokaa ja annokset ovat isoja, mutta sapuska ei missään ole mitään laihduttajan ruokaa!!!:) 0,7 pullo Paddya maksoi 28 euroo. Ei ole mitään laatu whiskyä, mutta maistui!! Redbreast pullo maksoi n.40 euroo. Se olikin jo laadukasta. Henkilökunta auttaa valitsemisessa mielellään ja jossain voi irrota jopa maistiainen. Ja euroilla maksetaan. Onneksi!

• tosissasi?

Ihanko vakavissasi kysyit, että mikä raha? Hei haloo...

• syyskuussa

Nyky Euroopassa ei tiedä mikä maa mikä valuutta, jos lähtee sellaiseen maahan, josta ei paljon muutenkaan tiedä. Matkailu avartaa! Naapurimme Ruotsi - Viro - Tanska , heillä on edelleen oma valuuttansa. Hyvää kesän jatkoa sinulle.

• ...se on
        syyskuussa kirjoitti:

Nyky Euroopassa ei tiedä mikä maa mikä valuutta, jos lähtee sellaiseen maahan, josta ei paljon muutenkaan tiedä. Matkailu avartaa! Naapurimme Ruotsi - Viro - Tanska , heillä on edelleen oma valuuttansa. Hyvää kesän jatkoa sinulle.

Totta haastat, en minäkään tiedä kuka on Irlannin kuningas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe