Pesettekö vauvan uudet lelut (lähinnä purulelut) ja miten, fairylla vai pelkällä vedellä vai pesettekö ollenkaan? Ja miten usein tulisi huuhdella aina välillä lelua?
Lelujen pesu
5
2442
Vastaukset
- myöntää
..etten ole pessyt ollenkaan.
- Elfarran
muoviset normaalilla astianpesuaineella ja huuhdellut tosi hyvin sen jälkeen.
Puulelut on ongelmallisempia. En ole uutena ostanut, joten pakkohan niitä on jotenkin ollut pestä. Kunnolla maalattuja pintojahan voi vaikka kostealla rätillä astianpesuaineen kanssa, mutta käsittelemättömiä pintoja ei voi oikein pestä mitenkään. Olen hionut hiekkapaperilla. - mutta enpä
tiedä onko tarpeellista. Käytetyt lelut desinfioin Neoamiseptilla. Oon kyllä vähän bakteerikammoinen eli en tiiä tarvisiko näin tehdä.. =)
- meppe
menee surutta pesuun ja muoviset joko fairyllä tai astianpesu koneeseen.
Muuttu vähän dino lelun väri vaaleemmaksi mutta ei tu haittaa kun oli kirppari löytö ja muuten pysy hyvänä ja tööttikin vielä toimi.
harvemmin kyllä pesen kun on käyttöön otto (kirppari löydöidssä) noissa muovi leluissa, mutta kankaisia pesen suht kohta säännöllisesti.
- avent
Meillä on Aventin höyrylaite (siis tämä: http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1096) ja siinä olen putsannut purulelut ja muut pesunkestävät. Lähtee muuten isoista duplo-palikoistakin ikimönjät ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693