Pieni koti

Pienessä asuva

Miten fs periaatteita voi noudattaa ns. yläkerta-vuokralais kodissa. Vaikuttaako muu talo huoneeseen.

2

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan

      samoja periaatteita kuin koko talon suhteen. eli teet pohjan sun oman alueen mukaan. baguan mukaan jos teet 1,8 tai 6 sijoittuu sun ovelle (ei siis talon pääovelle). jos käytät ilmansuuntia niin suunnathan on aina samat katsottuna mistä vaan.

    • Hyvin voiva

      Se on sinun ympäristösi ja ovi, josta sinun yksityinen alueesi alkaa. Ja kaikki asiat, mitä elämässäsi ovat, saavat myös pienessä kodissa esteensä tai voimansa. Minulle ei ole mitään kaavaa, johon koti pitäisi vääntää vaan luon ja etsin kodistani kaikki elämäni tärkeimmät alueet ja nuo 9 aluetta kuvaavat helposti niitä. Olkoonkin vaikka rakkaus "väärässä" paikassa, mutta minun kodissani se on oikeassa = parhaassa mahdollisessa paikassa. Mitä enemmän tätä tutkii sitä vähemmän turhia sääntöjä tarvitsee, symbolit voi luo itse ja vapaasti omassa kodissaan. Oman elämänsä ja tulevaisuutensa mukaan. Hauskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kamala onnettomuus

      Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      87
      3946
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

      omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      98
      2192
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

      Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      556
      1719
    4. Mitä teit väärin?

      Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      174
      1671
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

      Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      76
      1399
    6. Mönkijäpnnettomuus

      Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      3
      1019
    7. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

      Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      53
      797
    8. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

      Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      794
    9. Jos ihmettelit minun käytöstä

      Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      55
      790
    10. Miksi ihmiset loukkaantuu?

      Lotta sanoo, että jotkut loukkaantuu kun hän ei halua seksiä, miksi? Voisihan Lottakin loukkaantua, että muut haluaa.
      Sinkut
      170
      721
    Aihe