Miten fs periaatteita voi noudattaa ns. yläkerta-vuokralais kodissa. Vaikuttaako muu talo huoneeseen.
Pieni koti
2
853
Vastaukset
- ihan
samoja periaatteita kuin koko talon suhteen. eli teet pohjan sun oman alueen mukaan. baguan mukaan jos teet 1,8 tai 6 sijoittuu sun ovelle (ei siis talon pääovelle). jos käytät ilmansuuntia niin suunnathan on aina samat katsottuna mistä vaan.
- Hyvin voiva
Se on sinun ympäristösi ja ovi, josta sinun yksityinen alueesi alkaa. Ja kaikki asiat, mitä elämässäsi ovat, saavat myös pienessä kodissa esteensä tai voimansa. Minulle ei ole mitään kaavaa, johon koti pitäisi vääntää vaan luon ja etsin kodistani kaikki elämäni tärkeimmät alueet ja nuo 9 aluetta kuvaavat helposti niitä. Olkoonkin vaikka rakkaus "väärässä" paikassa, mutta minun kodissani se on oikeassa = parhaassa mahdollisessa paikassa. Mitä enemmän tätä tutkii sitä vähemmän turhia sääntöjä tarvitsee, symbolit voi luo itse ja vapaasti omassa kodissaan. Oman elämänsä ja tulevaisuutensa mukaan. Hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418