eli mulla on nyt 3,5v urospoika ja nyt jostain ihmeestä on etutassujen karvat punertuneet. katsoin tarkkaan ihon, ettei ole haavoja eikä siis ole veri joka karvat on tahrannut. mitään ei löydy, värin on vain pintakarvassa ja vain tosiaan molemmissa etutassuissa; toisessa hiukan enemmän kuin toisessa. se ei arista niitä eikä muutenkaan ole normaalia oudompi (?)...
onko kukaan kuullut moisesta tai vielä parempaa; tietääkö joku mistä voisi johtua?
mikä syynä?
rekku75
2
673
Vastaukset
- eppulainen
koiran sylki värjää tassukarvat, eli jossain määrin riippuu ruoasta. toiset värjää enemmän kuin toiset, meidän sheltillä on ihan punaiset tassut kun taas noutajalla ei.
- rekku75
eipä tullut mieleenkään! kiitti tosi paljon tästä tiedosta, voin taas olla rauhallisemmalla mielellä, sitä kun heti miettii kaikkein pahimmat vaihtoehdot.
hauskaa kesää..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001