Moro
Onks kellään kokemusta metsästys/ulkoiluasuista jotka ovat valmistettu 100% Tactel® nylonista?
HInta olisi edullinen ja kaipaisin hieman infoa millainen tuote on käytössä
metsästysasut
4
685
Vastaukset
- Käiverö
Suosittelen hankkimaan hengittävän sekä kahisemattoman asusteen.Millään suhinapuvulla ei saa kun vitutuksen itelleen.Itse ostin jahti lehdestä asun ja on toiminut sateella ja tuulella.Kuumilla ilmoilla toimii käytetty maastopuku erinomaisesti ja on edullinen.
- mainosta
Suosittelen hankkimaan HENGITTÄVÄN sekä KAHISEMATTOMAN asusteen.
Perätukun postimyyntipuvuilla ei ole muuta arvoa kuin suuri määrä kylkiäiskamaa jota kukaan tavallisella järjenjuoksulla varustettu ei takuulla ostaisi perätukun ilmoittamaan euroarvoon. Vastaavia asuja saa ostetuksi oikeista kaupoistakin ilman kylkiäiskytkykauppaa ja siellä kaupassa voi asua myös rauhassa sovitella. Itse ostin paikallisesta eräkaupasta oivan asun sopivaan hintaan. Toimii kuumilla ilmoilla hengittäen kosteuden ulos ja pitää minut kuivana sateella. Takuuvarma ostos ja asiakaspalautteen reklamaatioineen voi tehdä suoraan kaupassa. Hintaa ei kerry edes sitä samaa mitä noissa postimyyntiliikkeissä.
Näin se vaan on ja toimii. - etsiskelijä123
mainosta kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan HENGITTÄVÄN sekä KAHISEMATTOMAN asusteen.
Perätukun postimyyntipuvuilla ei ole muuta arvoa kuin suuri määrä kylkiäiskamaa jota kukaan tavallisella järjenjuoksulla varustettu ei takuulla ostaisi perätukun ilmoittamaan euroarvoon. Vastaavia asuja saa ostetuksi oikeista kaupoistakin ilman kylkiäiskytkykauppaa ja siellä kaupassa voi asua myös rauhassa sovitella. Itse ostin paikallisesta eräkaupasta oivan asun sopivaan hintaan. Toimii kuumilla ilmoilla hengittäen kosteuden ulos ja pitää minut kuivana sateella. Takuuvarma ostos ja asiakaspalautteen reklamaatioineen voi tehdä suoraan kaupassa. Hintaa ei kerry edes sitä samaa mitä noissa postimyyntiliikkeissä.
Näin se vaan on ja toimii.Mutta en ole edes harkitsemassa perätukun vaatteita vaan kiinnostuin kyseisestä asusta koska se on tarkoitettu ns, naamiointiasusteeksi kirjoitin valitettavasti harhaan johtavasti /ulkoiluasu
- etsiskelijä123
etsiskelijä123 kirjoitti:
Mutta en ole edes harkitsemassa perätukun vaatteita vaan kiinnostuin kyseisestä asusta koska se on tarkoitettu ns, naamiointiasusteeksi kirjoitin valitettavasti harhaan johtavasti /ulkoiluasu
Onko siis kellään kokemusta juuri tästä (tactel nylonista)???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751