Kysymys on venäläisistä, laillisista klassisen musiikin äänitteistä.
Mistä kannattaa ostaa ja mitä maksaa?
Äänilevyjen hinnat
4
988
Vastaukset
- Ostelia
Venäjältä ei kannata ostaa yhtään mitään. On niin paskainen mahvian johtama maa.99% varmuurella sinulta huijataan tai ryöstetään rahat siellä. Puttin on suuri peto eläin.
- peto eläin
Kiitos hyvästä opetuksesta mutta minua kuitenkin kiinnostaisi tietää minkä tutkimuksen mukaa tuo 99% on saatu? Puttin, ei Putin, on tosiaan SUURI peto eläin, ei petoeläin!
- otso II
Minkäänlaista tietoa muista 60-80 luvun vinyylilevyjä Pietarissa myyvistä liikkeistä? Siis kyse nimenomaisesti ei klassisesta vaan kevyemmästä musiikista. Kiitos!
vieressä on pieni putiikki, jossa myydään poppia vinyyleinä Samoin Junonan kirppikseltä löytyy vinyylin kaupustelijoita.
Itse olen hankkinut cccp vinyyliä helsingistä toista metriä eri kirppiksiltä ja halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890