Kuka lauloi muinoin laulun satu ikuisesti nuori on rakkauden se on ikivanha mutta niin ihmeellinen.
Kaunein mitä maa vain päällään kantaa kukka rakkauden on poimijalleen kaiken antaa se ...?
Sen on myös laulanut Luis Miguel mutta suomalainen laulaja on hukassa sekä Miguelin laulun nimi kiinnostais tietää!!
kuka lauloi joskus
8
1592
Vastaukset
- Seijaliisa
Reijo Taipale? sellainen musitikuva olisi...
- lallatilaa
Sanat on biisistä Rakkauden satu - sen on levyttänyt ainakin muutama tyyppi, oma muistikuvani on, että alkuperäisesitys on Tapani Kansan levyttämä.
- rakkauden satu
maagikko kirjoitti:
Sieltä saat tietää.
muistini mukaan Matti Heinivahoja paine enteriä,niin jopahan aukee tietoa.löytyy juha eirtoa helena siltalaa taipaletta erkki junkkaristakin.
- pera
tai jorma lyytinen paljon parenmin kuin kansa vaikka hyvä sekin on
- Leevi57
Historia d'un amor taitaapi olla alkuperäinen nimi. Itse pidän suunnattomasti kreikkalaisen Giorgio (George) Dalaraksen versiosta. Mistähän tähän löytyis suomalaiset sanat ;)
- Anonyymi
Ķalevi Korpi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790