Uusimmista paparazzi kuvista on tullut ilmi, kuinka Britney edelleen vetelee röökiä..tuntuu,et aski kulkee mukana,minne hän ikinä meneekin.. ( kuvia osoitteessa www.britneyland.de) ääni ei varmasti oo enää samaa luokkaa, mitä v. 1999, sen sijaan käheä ja matala.. taitaa olla britneyn onni,et äänen voi muokata levylle vaikka minkälaiseks...entisenä fanina kummiski toivon et sais tuo tyttönen elämäsnsä kuntoon..
Tupakka näyttää maistuvan
8
491
Vastaukset
- Vale-Neitsyt
Eli tarkoittaako tupakointi, että elämä ei ole kunnossa?
Ja live esiintymisiä äänen lähtö ei taida haitata, neito kun esiintyy playbackinä.- livenä esim.
everytime, I´m not a girls, not yet a woman ja born to make you happy hän laulaa livenä ja viime maailman kiertueella hän lauloi EVERYTIMEN AINA LIVENÄ!!!
- ...
livenä esim. kirjoitti:
everytime, I´m not a girls, not yet a woman ja born to make you happy hän laulaa livenä ja viime maailman kiertueella hän lauloi EVERYTIMEN AINA LIVENÄ!!!
kyllä aivan totta:) Britney laulaa yleensä aina rauhallisimmat biisit täysin LIVENÄ niin kuin viime maailmankiertueellakin Everytimen:)
- delbob
...kyllä vois vähempää kiinnostaa.
- voin sanoa,
että kun kerran aloittaa niin vaikeaa sittä on irtikkään on päästä! Ja musta on hyvä juttuu vaa jos Britney purkaa stressiään tupakkaan kuin, että joisi aina päänsä täyteen! Eli pieni vika toi tupakointi verrattuna baareihin juoksemiseen!
Itse puran myös streessiä tupakointiin ja se auttaa! Ja en kyllä tunne, että elämäni olisi jotenkin raiteiltaan kun poltan! Päinvastoin!
Aloittaja taitaa ollan jokin pikkutyttö joka ei tiedä asioista mitään! Saisko linkkiä niihin kuviin ku haluan nähä et millei se Briitu vetelee... :DDDDD siis niin suoraan kuviin...
Olet muuten Briitufani ja toivottavasti saa takas hienon menestyksensä!- lisää stressiä,
mutta se on totta,että viinalla sitä vasta sekaisin mennään ja pistetään elämä pilalle.Kyllä raitis Britney on parempi kuin tuprutteleva.
- papanatsi
HÄH? :D
Mahorkka maistuu mullekkin!- papanatsi
nortti on sitte toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549