Tupakka näyttää maistuvan

ääni vain pihinää?

Uusimmista paparazzi kuvista on tullut ilmi, kuinka Britney edelleen vetelee röökiä..tuntuu,et aski kulkee mukana,minne hän ikinä meneekin.. ( kuvia osoitteessa www.britneyland.de) ääni ei varmasti oo enää samaa luokkaa, mitä v. 1999, sen sijaan käheä ja matala.. taitaa olla britneyn onni,et äänen voi muokata levylle vaikka minkälaiseks...entisenä fanina kummiski toivon et sais tuo tyttönen elämäsnsä kuntoon..

8

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vale-Neitsyt

Eli tarkoittaako tupakointi, että elämä ei ole kunnossa?

Ja live esiintymisiä äänen lähtö ei taida haitata, neito kun esiintyy playbackinä.

• livenä esim.

everytime, I´m not a girls, not yet a woman ja born to make you happy hän laulaa livenä ja viime maailman kiertueella hän lauloi EVERYTIMEN AINA LIVENÄ!!!

• ...
        livenä esim. kirjoitti:

everytime, I´m not a girls, not yet a woman ja born to make you happy hän laulaa livenä ja viime maailman kiertueella hän lauloi EVERYTIMEN AINA LIVENÄ!!!

kyllä aivan totta:) Britney laulaa yleensä aina rauhallisimmat biisit täysin LIVENÄ niin kuin viime maailmankiertueellakin Everytimen:)

• delbob

...kyllä vois vähempää kiinnostaa.

• voin sanoa,

että kun kerran aloittaa niin vaikeaa sittä on irtikkään on päästä! Ja musta on hyvä juttuu vaa jos Britney purkaa stressiään tupakkaan kuin, että joisi aina päänsä täyteen! Eli pieni vika toi tupakointi verrattuna baareihin juoksemiseen!

Itse puran myös streessiä tupakointiin ja se auttaa! Ja en kyllä tunne, että elämäni olisi jotenkin raiteiltaan kun poltan! Päinvastoin!

Aloittaja taitaa ollan jokin pikkutyttö joka ei tiedä asioista mitään! Saisko linkkiä niihin kuviin ku haluan nähä et millei se Briitu vetelee... :DDDDD siis niin suoraan kuviin...

Olet muuten Briitufani ja toivottavasti saa takas hienon menestyksensä!

• lisää stressiä,

mutta se on totta,että viinalla sitä vasta sekaisin mennään ja pistetään elämä pilalle.Kyllä raitis Britney on parempi kuin tuprutteleva.

• papanatsi

HÄH? :D

Mahorkka maistuu mullekkin!

• papanatsi

nortti on sitte toinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe