Olin 15-vuotias kun olin erään kaverini Pasin (19)kanssa juomassa kerrostalon saunalla. Ensin juttelimme niitä näitä, mutta pikku hiljaa keskustelu alkoi muuttua flirttailuksi. Siirryin Pasin viereen pukuhuoneen penkille ja hän laski kätensä reidelleni. Sitten aloimme suudella kiihkeästi. Ensin suulle, sitten pikkuhiljaa Pasi siirtyi myös kaulalleni ja aloimme hyväillä toisiamme vaatteiden päältä...
Siirryimme lattialle. Pasi riisui paitansa ja hetken kuluttua myös minun puseroni. Sitten hän avasi rintsikkani ja alkoi hellästi hyväillä kivikovia nännejäni samalla kaulaani suudellen. Pikkuhiljaa hän siirtyi alemmaksi ja kohta hän jo imi kiivaasti pieniä pyöreitä rintojani. Päätimme siirtyä saunaan.
Saunassa Pasi alkoi jälleen hyväillä rintojani. Silloin puhelimeni alkoi soida. Päätin vastata ja käskin Pasia lopettamaan hyväilyt puhelun ajaksi. Hän ei kuitenkaan totellut vaan työnsi kätensä housuihini ja alkoi hyväillä pilluani. Soittaja oli äitini, joka kyseli missä olen ja miksen ole tullut kotiin. Vastasin hätäisesti voihkaisuja pidättäen että olin kaverillani ja jäisin yöksi. Samalla yritin vetää Pasin kättä pois housuistani, mutta hän vain jatkoi. Lopulta minun oli pakko katkaista puhelu etten paljastuisi. Pasi nosti minut syliinsä ja suutelimme kiihkeästi. Hän kaatoi minut lauteille ja alkoi riisua housujani. Sitten hän riisui omat housunsa ja asetti kortsun paikoilleen. Aluksi hän ei meinannut päästä sisälleni, sillä hän oli juonut liikaa eikä kulli seisonut kunnolla. Autoin häntä runkkaamalla vähän aikaa. Sitten hän vihdoin työntyi sisääni. Voihkaisin kullin puhkaistessa immenkalvoni. Pasi nosti minut syliinsä ja rytmikkäästi nytkyen rakastelimme sylikkäin lauteella. Pasi laukesi melko nopeasti olinhan kireä neitsyt. Sitten hän hyväili pilluani kunnes tunsin rytmikkään supistelun lantionpohjassani. Sen pituinen se pano...
Yö kerrostalon saunassa
Ex-neitsyt
2
11130
Vastaukset
- -*-
Mistä lähtien immenkalvo on puhjennut?
Liian lyhyt, liian vähän kuvailuja.- jaa
...harvinaisen kuiva juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam20713946Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu547130Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1946771K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon974699Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju724630Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä214451Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos724305Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754102Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003876- 933660