Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yö kerrostalon saunassa

Ex-neitsyt

Olin 15-vuotias kun olin erään kaverini Pasin (19)kanssa juomassa kerrostalon saunalla. Ensin juttelimme niitä näitä, mutta pikku hiljaa keskustelu alkoi muuttua flirttailuksi. Siirryin Pasin viereen pukuhuoneen penkille ja hän laski kätensä reidelleni. Sitten aloimme suudella kiihkeästi. Ensin suulle, sitten pikkuhiljaa Pasi siirtyi myös kaulalleni ja aloimme hyväillä toisiamme vaatteiden päältä...
Siirryimme lattialle. Pasi riisui paitansa ja hetken kuluttua myös minun puseroni. Sitten hän avasi rintsikkani ja alkoi hellästi hyväillä kivikovia nännejäni samalla kaulaani suudellen. Pikkuhiljaa hän siirtyi alemmaksi ja kohta hän jo imi kiivaasti pieniä pyöreitä rintojani. Päätimme siirtyä saunaan.
Saunassa Pasi alkoi jälleen hyväillä rintojani. Silloin puhelimeni alkoi soida. Päätin vastata ja käskin Pasia lopettamaan hyväilyt puhelun ajaksi. Hän ei kuitenkaan totellut vaan työnsi kätensä housuihini ja alkoi hyväillä pilluani. Soittaja oli äitini, joka kyseli missä olen ja miksen ole tullut kotiin. Vastasin hätäisesti voihkaisuja pidättäen että olin kaverillani ja jäisin yöksi. Samalla yritin vetää Pasin kättä pois housuistani, mutta hän vain jatkoi. Lopulta minun oli pakko katkaista puhelu etten paljastuisi. Pasi nosti minut syliinsä ja suutelimme kiihkeästi. Hän kaatoi minut lauteille ja alkoi riisua housujani. Sitten hän riisui omat housunsa ja asetti kortsun paikoilleen. Aluksi hän ei meinannut päästä sisälleni, sillä hän oli juonut liikaa eikä kulli seisonut kunnolla. Autoin häntä runkkaamalla vähän aikaa. Sitten hän vihdoin työntyi sisääni. Voihkaisin kullin puhkaistessa immenkalvoni. Pasi nosti minut syliinsä ja rytmikkäästi nytkyen rakastelimme sylikkäin lauteella. Pasi laukesi melko nopeasti olinhan kireä neitsyt. Sitten hän hyväili pilluani kunnes tunsin rytmikkään supistelun lantionpohjassani. Sen pituinen se pano...

2

10517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -*-

      Mistä lähtien immenkalvo on puhjennut?

      Liian lyhyt, liian vähän kuvailuja.

      • jaa

        ...harvinaisen kuiva juttu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe