Kettupiirrettyjä

ohoo

Muistaakos kukaan kettupiirrettyjä "Vikkelät ketunhännät" ja "Vuk"?
Vuk minulla on VHS:llä, mutta tuosta toisesta olen enemmän kiinnostunut. Osaisitteko sanoa sarjan alkuperäistä nimeä, että löytäisin jotain tietoa ohjelmasta? Muistelisin nimittäin, että se oli piirroselokuva, mutta toisaalta muistan jonkin samantapaisen tv-sarjan.

8

2572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Se on minulla dvd:llä, mutta Vikkelistä ketunhännistä en ole kuullutkaan.

Onko se tullut tv:stä? Milloin?

• ohoo

Telkkarista tuli joskus sarja, joka saattoi olla senniminen. Mutta toisaalta taas muistan aina pienenä lainanneeni kirjastosta piirroselokuvan, joka oli myös senniminen. Että en ole nyt aivan varma, oliko sarja vaiko elokuva nimeltään "Vikkelät ketunhännät", vaikka toisaalta saattaisi olla että leffa ja sarja olivat samaa "kokonaisuutta". Muistan tosin, että leffa oli huomattavasti pelottavampi kuin telkusta tullut sarja.
        En voi varmuudella sanoa, milloin ohjelma oikein telkkarissa pyöri, mutta olin aika pieni silloin, korkeintaan 7-vuotias, eli siinä tapauksessa sarja olisi tullut vuonna 1996. Muistan siitä vain päähahmot, jotka olivat kettuja, plus sitten oli joku höntti kalkkuna, nimeltään Hoto-hoto tai joku vastaava.

• hoto hoton kaveri

Mä ainakin muistan sen elokuvan (tai sarjan). Tuolla se on vhs sänä jossakin varastossa. Kattelin jostakin elosen sivuilta tietoja siitä niin englannin kielinen nimi luki et olis ollu Fox Tails tai joku sellainen. Hoto hoton mäkin muistan ihan kirkkaasti.. :D Yritin kattella et löytyiskö netistä muttei englannikskaan löytyny. :/

• Piupau
    • NoJopas
    • foxx2

On nimenomaan! Kiitos tosi tosi paljon! Oon niin ettinyt tätä:)

• Kari Häkkinen
    • Moranquil

Muistelisin että itselläni oli joskus VHS:llä kaikki kolme osaa (löytyy Youtubesta, kun jaksaa ettiä). Luulin aina että kyseessä on elokuva :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      228
      4917
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3600
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      271
      2075
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      12
      2013
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      41
      1299
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1229
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      111
      1025
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      32
      833
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61
      777
    10. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      98
      776
    Aihe