kuka muistaa

tapauksen

kun somalimies tappoi nuoren teinitytön tampereella 90-luvun puolivälissä. somalimies seurasi tyttöä pyrkien tämän seuraan ja kun tyttö kieltäytyi seksistä mies tappoi tämän useilla puukoniskuilla tytön kotinurkilla. tietojeni mukaan tämä somalimies on äskettäin vapautettu vankilasta ja on siis keskuudessamme.

6

2540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikosen tuulin

      yönmustaa somalia oli vaikea saada kiinni, poliisikoira seurasi somalia useita kilometrejä, 9-tietäkin, sitten somali piiloutui tasanteelle, josta napattiin kiinni,
      sitä ennen somali puukotti tuulin. Tiettävästi somali on vapaana, eli jossakin joukossamme, hänellä on suomalainen vaimo ja lapsia.

      • Pekkala

        En tarkoita varsinaisia vapaamuurareita, vaan heidän filosofiansa kannattajia, joita Suomessa on helvetin paljon!!
        Vapaamuurarien noudattama filosofia on lyhkäisesti: Törkeää oman edun tavoittelua toisten kustannuksella(talousrikoksia, virka-aseman törkeää väärinkäyttöä, teollisuusvakoilua...)
        Vammaisten ja heidän sellaisiksi väittämiensä ihmisrukkien sekä epäsuosittujen vapaamuurariperheiden estotonta syrjintää ja vainoamista. Suosittujen vapaamuurarien ja heidän perheittensä estotonta suosimista, jopa koulujen joulunäytelmissä ym vähämerkityksellissä asioissa.
        Vapaamuurarifilosofian kulmakivi on kuitenkin vähemmistöjen estoton suosiminen ja heidän väärien tekojensa vähättely.

        Eli vapaamuurarifilosofian EI-VAPAAMUURARI kannattajat ovat: Rasismia vastustavat ihmiset, jotka haluavat vainota vammaisia ja niiksi väittämiään ihmisiä ja yllyttää jopa LAPSENSA VAINOAMAAN. Heidän päätavoitteensa on hankkia mahdollisimman komeita ja kauniita vähemmistön edustajia Suomeen pakolaisiksi, jotta he pääsisivät harrastamaan seksiä heidän kanssaan. He siis vihaavat rumia valtaväestön edustajia, erityisesti vammaisia ja haluavat harrastaa seksiä upeitten vähemmistön edustajien kanssa. Komean somalin tekemä raiskausmurha ei ole heidän mielestään tuomittavaa, koska somalilla on niin hyvän näköinen perse, joten sellainen tämä Tuulin tappajan vaimokin lienee?


      • esh
        Pekkala kirjoitti:

        En tarkoita varsinaisia vapaamuurareita, vaan heidän filosofiansa kannattajia, joita Suomessa on helvetin paljon!!
        Vapaamuurarien noudattama filosofia on lyhkäisesti: Törkeää oman edun tavoittelua toisten kustannuksella(talousrikoksia, virka-aseman törkeää väärinkäyttöä, teollisuusvakoilua...)
        Vammaisten ja heidän sellaisiksi väittämiensä ihmisrukkien sekä epäsuosittujen vapaamuurariperheiden estotonta syrjintää ja vainoamista. Suosittujen vapaamuurarien ja heidän perheittensä estotonta suosimista, jopa koulujen joulunäytelmissä ym vähämerkityksellissä asioissa.
        Vapaamuurarifilosofian kulmakivi on kuitenkin vähemmistöjen estoton suosiminen ja heidän väärien tekojensa vähättely.

        Eli vapaamuurarifilosofian EI-VAPAAMUURARI kannattajat ovat: Rasismia vastustavat ihmiset, jotka haluavat vainota vammaisia ja niiksi väittämiään ihmisiä ja yllyttää jopa LAPSENSA VAINOAMAAN. Heidän päätavoitteensa on hankkia mahdollisimman komeita ja kauniita vähemmistön edustajia Suomeen pakolaisiksi, jotta he pääsisivät harrastamaan seksiä heidän kanssaan. He siis vihaavat rumia valtaväestön edustajia, erityisesti vammaisia ja haluavat harrastaa seksiä upeitten vähemmistön edustajien kanssa. Komean somalin tekemä raiskausmurha ei ole heidän mielestään tuomittavaa, koska somalilla on niin hyvän näköinen perse, joten sellainen tämä Tuulin tappajan vaimokin lienee?

        kärsii hänelle oikeusistuimessa annetun tuomion, ja on sen jälkeen vapaa. Ei ole muita tuomioita, ja se mitä suunnittelette on rikos. Hävetkää sairaat ja vinoutuneesti ajattelevat.


      • oikeusjärjestelmä...
        esh kirjoitti:

        kärsii hänelle oikeusistuimessa annetun tuomion, ja on sen jälkeen vapaa. Ei ole muita tuomioita, ja se mitä suunnittelette on rikos. Hävetkää sairaat ja vinoutuneesti ajattelevat.

        ... on vinoutunut, kun ei pysty pitämään tuollaisia lukittuna.

        Ensimmäisem lapsenraiskauksen (ainakin ensimmäisen, josta jäi kiinni Suomessa) jälkeen ei kestänyt kuin pari vuotta, kun hän murhasi lapsen.

        Kyllä joku muu on aivan sairas ja vinoutuneesti ajatteleva.

        Eikä tuo hyysäys kohdistu ainoastaan mamuihin. Kolmeen eri otteeseen tappanut "Kanaali-Koskinen" on taas vapaalla rötöstelemässä ja riehumassa. Eiköhän tuostakin voisi jo pikkuhiljaa uskoa, että hänen paikkansa ei ole yhteiskunnassa muiden joukossa.


      • näytä ykskin sellanen
        Pekkala kirjoitti:

        En tarkoita varsinaisia vapaamuurareita, vaan heidän filosofiansa kannattajia, joita Suomessa on helvetin paljon!!
        Vapaamuurarien noudattama filosofia on lyhkäisesti: Törkeää oman edun tavoittelua toisten kustannuksella(talousrikoksia, virka-aseman törkeää väärinkäyttöä, teollisuusvakoilua...)
        Vammaisten ja heidän sellaisiksi väittämiensä ihmisrukkien sekä epäsuosittujen vapaamuurariperheiden estotonta syrjintää ja vainoamista. Suosittujen vapaamuurarien ja heidän perheittensä estotonta suosimista, jopa koulujen joulunäytelmissä ym vähämerkityksellissä asioissa.
        Vapaamuurarifilosofian kulmakivi on kuitenkin vähemmistöjen estoton suosiminen ja heidän väärien tekojensa vähättely.

        Eli vapaamuurarifilosofian EI-VAPAAMUURARI kannattajat ovat: Rasismia vastustavat ihmiset, jotka haluavat vainota vammaisia ja niiksi väittämiään ihmisiä ja yllyttää jopa LAPSENSA VAINOAMAAN. Heidän päätavoitteensa on hankkia mahdollisimman komeita ja kauniita vähemmistön edustajia Suomeen pakolaisiksi, jotta he pääsisivät harrastamaan seksiä heidän kanssaan. He siis vihaavat rumia valtaväestön edustajia, erityisesti vammaisia ja haluavat harrastaa seksiä upeitten vähemmistön edustajien kanssa. Komean somalin tekemä raiskausmurha ei ole heidän mielestään tuomittavaa, koska somalilla on niin hyvän näköinen perse, joten sellainen tämä Tuulin tappajan vaimokin lienee?

        muutenkin juttusi on puutaheinää ja perseestä.


      • näytä ykskin sellanen kirjoitti:

        muutenkin juttusi on puutaheinää ja perseestä.

        Niinkuin sitä meillä päin somaleista sanotaan.
        "Kauneus on katsottavan housuissa"


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe