itsekki oon jo pari 1000 palan palapeliä laittanu seinälle roikkumaan. ja aika halvalla, sillä mulle kehystys meinaa sitä, että haen esim tiimarista suurimman mahdollisimman kehyksen ja siirrän palapelin pöydältä pohjan päälle. siihen vaan lasi tiukasti kiinni ja hyvä tulee. mulla ei siis oo ollenkaan raameja kuvien päällä. kun lueskelin täällä että voi maksaa jotain 100€ palapelin kehystäminen. ja miksi palapeli pitäis edes liimata? kun mulla ainaki toimii hyvin ilmankin. tosin valmiin palapelin siirtäminen voi olla hankalaa jos on vielä isompikin kuin minun palapelit. minusta ainaki näyttää ihan siistiltä noi mun taulut kun palapeli on just oikean kokoinen eikä yhtään ylimäärästä oo jääny näkyviin.
kehystys
höhööö
0
884
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202830Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3502486Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o422252Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262252Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581838Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121362Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181359- 711254
- 551210
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61183