Saako kanille antaa mustikan varpuja, ja myös mustikoita, entä banaania (pieniä määriä, n. 1/10 banaanista, entä saako antaa mansikoita, persiljaa,kaalia (todella vähän!), paprikaa, puolukan varpuja??? :))
MMustikat.???
5
6169
Vastaukset
- llleija
Saa antaa mustikan/puolukan varpuja sekä mustikoitakin. Banaania voit myöskin antaa. Tuo määrä banaania on ihan hyvä. Persiljaa saa antaa vähän. Paprikaakin voi varmasti antaa jos antaa vähän ja harvoin. Kaalia ei kannata antaa (kanilla tulee kaasua vatsaan, josta sille aiheutuu ähky).
- äitinjussi
Mansikoita voi antaa muutaman per viikko. Meillä annetaan noin joka toinen päivä yksi mansikka per kani.
- ppp22
vaikka joku sanoikin että voi antaa niin älä kummiskaan anna. Paprikalla on sama vaikutus kuin kaalilla. Se ei sovi kanille. Puolukan varpuja ei myöskään saisi antaa kanille ja luultavasti se ei suostu niitä syömäänkään.
- ,..
Kyllä kanille saa ainakin puolukan ja mustikan vatpuja antaa. Olen kaikesta täysin samaa mieltä kuin llleija.
- Anonyymi
En ole varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501