Minkä ikäiset saisi katsoa Winxejä??

Winxhullu

Tämä on mielipide asia!!! Minusata Winx clubia saisi katsella 4-15 vuotiaat.

Ja tuo oli mun mielipide!!!!!!!!!!!

Winxeissähän on joskus pussailu,-ja kauheita taistelu kohtia, joten ihan pienet eivät saisi katsoa tätä ohjelmaa.
Ja taas oli minun mielipide!!!!!

13

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icy trix.

      Netissä esim. Telkku.comissa luki kerran Winx-Klubi: 6-16 vuotiaat...

      Mun mielestä winx ei ole edes sovelias alle 6-vuotiaille pikkuskideille. Ni ottakaa tästä ne jotka haukkuu winxin kattojia vauvoiks!

      Mä ainakin oon tunnettu erittäin monella suomalaisella ja ulkomaalaisella sivustolla, ja olen huomannut että suomen winxien katsojaiät pyörii 9-14 vuotiaiden ympärillä. Olen tottakai nähnyt yli 15-vuotiaita winxin katsojia suomessa, ja paljon nuorempia kuin 9 v, mutta toinen asia on esim. Amerikassa, esimerkiksi magixclubin foorumissa nuorin jäsen on 11-vuotias ja vanhin 26...

      • Winxhullu

        -Otsikko-

        Ja liikaa penille Suutelukohtia, ja rakkaus juttuja.

        Mutta oletko nähnyt Winx pait6oja kaupoissa??? Mutta ne on pienille!!!!


      • ...
        Winxhullu kirjoitti:

        -Otsikko-

        Ja liikaa penille Suutelukohtia, ja rakkaus juttuja.

        Mutta oletko nähnyt Winx pait6oja kaupoissa??? Mutta ne on pienille!!!!

        ja huom, tää on kans MUN mielipide.

        Ei siin oo ees kovin paljo väkivaltaa, tapellaan vaa valopalloil. Veri (myös minimäärät) ja suolet ei lennä, lisäks niil ei tuu ees naarmui, mitä jaksoi mä oon nähny.


      • ...
        Winxhullu kirjoitti:

        -Otsikko-

        Ja liikaa penille Suutelukohtia, ja rakkaus juttuja.

        Mutta oletko nähnyt Winx pait6oja kaupoissa??? Mutta ne on pienille!!!!

        onhan disneyohjelmissakin suutelua ja rakkauskohtia ja siltikin niitä katsoo nuoremmat kuin 7-w (joidenkin ikäraja).


    • Stormy Icy

      Musta se on jotain 5-16, Nimittäin mun pikkusisko on jotain 5-6 ja tykkää winxistä tosi paljon.

    • stella-enchantix

      ikäraja olis hyvä 5-vuotiaasta ylöspäin!!!
      Siinä on sellaisia rakkauskohtia ja tappelu,muuta mun pikkuveli on 5 vuotta ja se kattoo winxiä ja se tykkää vähän väkivaltaisista ohjelmista!!!
      Vaikka ei winx oo sellainen...

      • Winxhullu

        Winx club PC-pelissä on väkivaltaisuuden merkki!


      • stella-enchantix
        Winxhullu kirjoitti:

        Winx club PC-pelissä on väkivaltaisuuden merkki!

        ei se ihan semmonen oo että puukotetaan ja sellaista!!!
        Tänään sain muuten uusimman winx lehden!:)


    • Tunnen yhden tyypin joka oli iältään 4. Hän katsoi winx clubia ja jotkut kohdat pelottivat häntä.

      Hyvä ikäraja olisi ehkäpä 6-12. Olen itse kylläkin 15 mutta olen varmasti henkisesti nuorempi kuin ikäiseni. Toisaalta minulla on sisko joka katsoi joskus winxejä kanssani kun olivat hyvät jaksot (ensimmäinen tuotantokausi.)Hän täyttää 20. Joten ehkä pitäisi sanoa että 6-100. mutta suosittelen sarjaa ehkä kuitenkin yli 6 alle 12.

      • ILMONDODELLEWINX

        ikä ois paras olla 8-17v MUN MIELIPDE EI KENENKÄÄN MUUN!


    • Anonyymi

      Minusta pussailu ei ole paha edes mutta 5 vuotiaat on hyvä ja ei ole mitään kauheita taistelu kohtia minusta

    • Anonyymi

      Munmielestä6-15

    • Anonyymi

      5-8 vuotiaat pikkutytöt. Nehän rakastavat kaikkia keijukaisnukkeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe