Eli tuli seurava ongelma kone tiltasi ja oli asennetava uudestan windows vahingossa asentui ilmeisesti outlook express vanhempi versio konelle ja nyt outlook herjaa Msoe.dll tiedostoa eikä aukea.
onko nuo sähköpostit vielä josakin ? web mailissaa ei ainakan löytynyt noita eli ilmeisesti täppä säilö palvelimelle on ollut pois.
onko mitään toivoa??? löytää viestejä?
Msoe.dll ongelma missä viestit
2
305
Vastaukset
- sen..
Formatoitko sen kiintolevyn asennuksen yhteydessä? Varmasti ei löydy enää mitään. Todennäköisesti ei muutenkaan. Ne Outlookin tiedot tallentuvat oman profiilin alle, joko Application Datan tai Local Settingsin alle, mutta miten ne sieltä saa käyttöön, onkin jo toinen juttu. Nykyinen profiilisihan ei ole sama kuin sinulla oli käytössä ennen uudelleen asennusta. Ja vaikka ne tiedostot löytyisivätkin, niin siinä on aika monen monta mutkaa matkassa, ennen kuin ne sieltä taas käyttöön saa.
Ja poista se Outlook Express käytöstä. Siirry käyttämään jotain muuta, vaikka webmailia. Espress on niin vanhanaikainen ja reikäinen ohjelma, että se on varsinkin kotikoneella todellinen tietoturvariski.- ööööö?
en formatoinut ajoin ainoastan korjauksen jotta windows lähtii liikelle tuo vain aiheti sen että express 5.5 asentui myös konelle ja estää uuden version avamisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423