Onko kellään kokemusta kankaiden, palatrikoiden, kilocollegetrikoiden ostamisesta täältä? Sivut vaikuttivat mielenkiintoisilta.
Kangastukku
8
3568
Vastaukset
- ompelija äiti
sieltä tavaraa vähän aikaa sitten, kangasta, nauhoja, vetskareita. Palvelu tosi ystävällistä ja toimitus nopeasti. Olin tyytyväinen
- hmm.
Olen kerran tilannut, ja olin kyllä ihan tyytyväinen. Kankaat olivat sitä, mitä kuvat ja kuvaukset antoivat ymmärtää, laadukkaantuntuisia kankaita.
- irma_82
Paketti tuli nopeasti ja kaikki oli mitä pitikin. Olin kyllä tyytyväinen. Ainakin silloin paketti tuli ilman postikuluja kun tilasi yli 30e:lla.
- 12345
Kiitos tästä linkistä. Varmasti sieltä joskus voisin jotain tilata. Hinnat eivät ainakaan tunnu kovin kalliista. Ja jos tilaa enemmän niin ei postikuluja. Ja jos vielä muilla on positiivisiä kokemuksia niin uskaltaa tilata. Kiitos vielä kerran.
- minelli_58
minulla taas on huonoja kokemuksia kangastukusta. ensin tuotteet eivät tule sovitussa ajassa ja sitten jos palautat jotain, saat takuuvarmasti odottaa rahojasi.
- ääääärgh
itse tilasin tässä pari viikkoa sitten kangastukusta 2.5 metriä kangasta ja postissa tulikin vain yksi metri samalla hinnalla. Postitus oli kyllä nopeaa, mutta en kyllä ymmärrä miten voi tehdä tollaisen mokan. Toivottavasti palautuksen jälkeen saan oikean määrän oikeaa kangasta. Turhaa vaivaa tälläsestä taas. saisivat antaa jotain hyvitystä.
- pettynyt2
Itse en kyllä nettikaupoista tilaa ellen sitten tiedä laatua entuudestaan. Kuvasta kun ei varmuutta kankaan laadusta saa,
- ääääärgh
pettynyt2 kirjoitti:
Itse en kyllä nettikaupoista tilaa ellen sitten tiedä laatua entuudestaan. Kuvasta kun ei varmuutta kankaan laadusta saa,
ittekkin ostin kankaita netistä ekaa kertaa, kun ei täällä mettän perukoilla paljoo ole kangasvaihtoehtoja lähikaupoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713