Onko kellään kokemusta kankaiden, palatrikoiden, kilocollegetrikoiden ostamisesta täältä? Sivut vaikuttivat mielenkiintoisilta.
Kangastukku
8
3630
Vastaukset
- ompelija äiti
sieltä tavaraa vähän aikaa sitten, kangasta, nauhoja, vetskareita. Palvelu tosi ystävällistä ja toimitus nopeasti. Olin tyytyväinen
- hmm.
Olen kerran tilannut, ja olin kyllä ihan tyytyväinen. Kankaat olivat sitä, mitä kuvat ja kuvaukset antoivat ymmärtää, laadukkaantuntuisia kankaita.
- irma_82
Paketti tuli nopeasti ja kaikki oli mitä pitikin. Olin kyllä tyytyväinen. Ainakin silloin paketti tuli ilman postikuluja kun tilasi yli 30e:lla.
- 12345
Kiitos tästä linkistä. Varmasti sieltä joskus voisin jotain tilata. Hinnat eivät ainakaan tunnu kovin kalliista. Ja jos tilaa enemmän niin ei postikuluja. Ja jos vielä muilla on positiivisiä kokemuksia niin uskaltaa tilata. Kiitos vielä kerran.
- minelli_58
minulla taas on huonoja kokemuksia kangastukusta. ensin tuotteet eivät tule sovitussa ajassa ja sitten jos palautat jotain, saat takuuvarmasti odottaa rahojasi.
- ääääärgh
itse tilasin tässä pari viikkoa sitten kangastukusta 2.5 metriä kangasta ja postissa tulikin vain yksi metri samalla hinnalla. Postitus oli kyllä nopeaa, mutta en kyllä ymmärrä miten voi tehdä tollaisen mokan. Toivottavasti palautuksen jälkeen saan oikean määrän oikeaa kangasta. Turhaa vaivaa tälläsestä taas. saisivat antaa jotain hyvitystä.
- pettynyt2
Itse en kyllä nettikaupoista tilaa ellen sitten tiedä laatua entuudestaan. Kuvasta kun ei varmuutta kankaan laadusta saa,
- ääääärgh
pettynyt2 kirjoitti:
Itse en kyllä nettikaupoista tilaa ellen sitten tiedä laatua entuudestaan. Kuvasta kun ei varmuutta kankaan laadusta saa,
ittekkin ostin kankaita netistä ekaa kertaa, kun ei täällä mettän perukoilla paljoo ole kangasvaihtoehtoja lähikaupoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047