ostin eilen läppärin ja reitittimen. asentelin sen mielestäni ihan oikein ja langattomassa sanotaan että signaali on hyvä ja kaikkea mutta siltin "käyttöoikeus: vain paikallinen" ja tulee että sivua ei voi näyttää ;( mitä ihme tossa on? :O
Wlan ongelmaa läppärin kanssa ;
3
447
Vastaukset
Voisit kertoa minkä läppärin ja millä käyttiksellä, mutta jo tähänastisen kuvauksen perusteella on 99,99-prosenttisen varmaa että MacBook se ainakaan ei ole.
- NSBM
läppäri on Fujitsu siemens amilo notebook ja käyttis on vista..
NSBM kirjoitti:
läppäri on Fujitsu siemens amilo notebook ja käyttis on vista..
Oletko määritellyt langattoman tukiasemasi käyttämään jotain salausta & salasanaa?
Sen jälkeen otat sieltä oikeelta alhaalta yhdistä verkkoon ja tällöin vista kysyy tuota salasanaa ja sitten minkätyyppinen verkko (koti, firma tms)
Mikäli vielä väittää, että vain paikallinen sinulta puuttuu esim dns / gateway eli onko sulla verkossa dhcp vai pitääkö laittaa ip osoite yms käsin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973704Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652832Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652775On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632504Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152