Tsot tsot

osdn

Avril on kyl menettänyt otettaan, girlfriend oli kyllä pohjanoteeraus...

10

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girl..-

      Girlfriend on paras Avrilin biisi! Siis ihan mahtava, tanssin ja laulan aina mukana kun sen kuulen ....

      • jotenkin yksinkertainen

        renkutus.(Uusi imago ärsyttää vielä lisäksi.)


      • Arkon

        Täydellisen paska biisi. Tosin saattaa se kyllä olla sen ärsyttävän ihmisen paras biisi, ne on kaikki niin paskaa että ei siitä oikein voi olla varma.

        Oli miten oli, mutta en ole vielä kohdannut toista biisiä tai laulajaa jota vihaisin näin täydellisesti. Muija tuo mieleen lähinnä lobotomisoidun Barbien jolla on päässä aivojen tilalla Inarin verran kusta.


      • ser-a

        "Girlfriend on paras Avrilin biisi!"


      • ?!?
        Arkon kirjoitti:

        Täydellisen paska biisi. Tosin saattaa se kyllä olla sen ärsyttävän ihmisen paras biisi, ne on kaikki niin paskaa että ei siitä oikein voi olla varma.

        Oli miten oli, mutta en ole vielä kohdannut toista biisiä tai laulajaa jota vihaisin näin täydellisesti. Muija tuo mieleen lähinnä lobotomisoidun Barbien jolla on päässä aivojen tilalla Inarin verran kusta.

        Miksi noin negatiivinen? Avrilhan on loistava. Minusta sitä on aina ilo ainakin katsella =). En todellakaan ole minkään tason fani mutta jokatapauksessa mainio gimma.

        Yksi asia mitä minä taas en voi sietää on nämä ainoastaan sisäänpäin lämpiävät metallikummitukset joilta ei saa hymyä irtoamaan aseella uhatenkaan ja joiden mielestä kaikki musa missä ei ole tuplabassaria ja mollimeininkiä on paskaa.
        (ja kaikenlainen muukin punk-, hevi- ja mikätahansa puritaanisuus on ihan yhtä perseestä.)
        Relatkaa.


    • benjiero

      kyl mustaki avrilin girlfriend on todella todella huono biisi. huohoin hänen biisi ehkä. musiikkivideo myös. avril on muuten todella hyvä laulaja ja tykkään hänen tyylistä. oon ollu hänen fani jo mooonta moonta vuotta ja olen edelleenkin.

      • hum..

        Se on levytys kiellossa,vihdoinkin :D
        Avrilia syytetään plagaismista,5 biisissä!
        4 syytettä girlfriendin lisäksi on salattu pitkään kanadalainen lehti julkisti että rouvalla on 5 syytettä,plagaismista,vihdoinkin päästään eroon koko idiotiista :D


      • Satunnainen lukija
        hum.. kirjoitti:

        Se on levytys kiellossa,vihdoinkin :D
        Avrilia syytetään plagaismista,5 biisissä!
        4 syytettä girlfriendin lisäksi on salattu pitkään kanadalainen lehti julkisti että rouvalla on 5 syytettä,plagaismista,vihdoinkin päästään eroon koko idiotiista :D

        Saisiko linkin uutiseen?


      • AvrilFani
        Satunnainen lukija kirjoitti:

        Saisiko linkin uutiseen?

        Sillä on jo uusi levy tulossa ja en mä siitä pääse eroon enkä haluukkaan.Avril on paras


      • AvrilFani
        AvrilFani kirjoitti:

        Sillä on jo uusi levy tulossa ja en mä siitä pääse eroon enkä haluukkaan.Avril on paras

        Vaikka pitää kyllä myöntää että nää vanhemmat biisit on parempii,siis esim.complicated,skater boi,dont tell me,get over it,jne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe