Olen miettinyt tälläistä....

Peessa

Eikös siinä "Liekehtivä piakri" -leffassa se Igor Irgoroff sanonut (siinä kun Harry meni ajatuseulaan siihen yhteen oikeudenkäyntiin) että: "... kidutti järjiltään auroori Frank Longbottomin vaimoineen..."

Barty Kyyry: " Anna se kirottu nimi!!"
Igor Irgoroff: " BARTY KYYRY... NUOREMPI!!"

....

Mutta silti sanotaan että Bellatrix Lestrange kidutti Nevillen vanhemmat järjiltään.... Oottekos huomannu saman jutun...??

3

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni niin että kirjassa Longbottomien kiduttamisesta pidätettiin neljä henkilöä: Bellatrix Lestrange, Rodolphus Lestrange, Rabastan Lestrange ja Barty Kyyry Jr. Syynä on yksinkertaisesti se että Liekehtivän pikarin ajatuseulakohtaus oli köyhä. Irkoroff olisi voinut elokuvassa ilmiantaa loputkin kuolonsyöjät eikä vain Kyyryä. Elokuvassa hutiloitiin siinä kohdassa eikä otettu ollenkaan huomioon että se on ristiriidassa seuraavan elokuvan kanssa. Minulla tuli heti Liekehtivän pikarin jälkeen sellainen tunnelma että näytetäänköhän Bellatrixia enää ollenkaan ja että seuraavassa elokuvassa Neville sanoo näin: Barty Kyyry nuorempi kidutti vanhempiani...

• KUOLONSYÖJÄT<3

TÄÄLLÄ MINÄ TEEN NÄIN KAIKILLE JOTKA PILKKAAVAT MEITÄ KUOLONSYÖJIÄ JA ERITOTEN BELLATRIXIA!!!!!!: AVADRA KEVADRA!!!!! BELLATRIX ON NIIN IHANA ETTÄ OON ITKENY JOSKUS KU TYKKÄÄN SIIT NIIN PALJON !!!!!!!

• thomas5

Kannattaisiko mennä hoitoon? Potter-huuma ja siihen liittyvä palvonta on ohi jo, vaikka Bellatrix on myös mun mielestä yks parhaimmista hahmoista ikinä.

Just calm down.

Tiesittekö, että Harry Potter henkilönä ois itse vastustamassa kaikkea mediavillitystä ja itseensä liittyvää elokuvahuumaa? Hänhän oli erittäin vaatmaton ja inhosi julkisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10253
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2191
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2048
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      981
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      973
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe