minä ja pauliina

POIKA86

HEI TÄÄ ON SITTE MUN ENSIMMÄINEN TARINA JOTEN ÄLKÄÄ ODOTTAKO TÄYDELLISYYTTÄ

"Nyt ylös niinku olis jo kello on jo puol kaheksan!!!" Huutaja oli mutsi. VOI VITTU ajattelin ja hyppäsin sängystä ja etin vaatteita. söin siinä nopean aamupalan ja pistin takin päälle ja kengät jalkaan ja lippiksen päähän. katsahdin kännykää ja huomasin että kello oli jo 7.45 KIIRE. Äkkii fillarin satulaan ja eiku polkemaan onneks olen suht nopee polkija ja ehdin kymmenessä minuutissa koululle. "Oliks sul tapaa mine nyrkkikyllikin kans vai mikä kesti?" Se oli hemppa, yks mun parhaista kavereista. "heko heko" vastasin hempalle. No ope tuli sit aikanaan luokkaan ja alotti kaikki tavanomaset hommat jotka se tekee joka aamu mut en viitti selostaa tarkemmin koska siinä menis kauan. Viimeinki kello soi ja päästiin välkälle. Mä sitten menin juttelee hempalle niitä näitä. yht äkkii joku likka tönäs mua kun käveli ohi. "Hei varo vähä" huusin likalle "sori" äänen kuultuani tunnistin likan Pauliinaksi, toisen 9 luokan kauneimmaksi typyksi (ihastuksen kohde). Sitten välkkä loppus (harmi) ja aika palata tylsälle tunnille. "Jaahas nyt on sitte matikan tunti" huusi opettaja tultuaan luokkaan. TÄH ajattelin koska eihän mulla tietenkään ollu laskinta mukana ja nyt sitä olis saanu käyttää. "Kännykän laskinta saa sitte käyttää" huusi ope. "JEEEEE" huusivat kaikki yhteen ääneen. Kännykkää kaivaessani taskustani huomasin siellä jonkin lapun jossa oli joku numero ja teksti jossa luki soita tähän numeroon ruokatunnin alettua. TÄH?? ajattelin. Sitten se ruokatunti alko "Mihis sitä ollaan menossa" "käyn tosa kusella" vastasin hempalle. Sitte soitin siihen numeroon ja Pauliinahan se sieltä vastas. "Mitäs asiaa sulla on?" kysyin Pauliinalta. "Ei mitään muuta kun sitä et onk sul aikaa jäädä juttelee koulun jälkeen?". Mietin hetken ja vastasin myöntävästi. Lopetin puhelun siihen ja menin syömään. "Tais nyrkkikyllikki tulla mukaan vai kuis näin kauan kesti?" "nyt turpa kii tai saat selkääs" sanoin hempalle leikkimielellä. Seuraavalla tunnilla huomasin että on jo viimeinen tunti (jes ja perjantai). Tunnin loputtua menin Pauliinan kanssa sovittuun paikkaan ja Pauliina siellä jo odottelikin. "No mitä asiaa" sanakaan sanomatta hän hyökkäsi kimppuuni ja työnsi läheiseen vessaan ja lukitsi oven. Tajusin heti mitä Pavella oli milessä ja rupesin riisumaan häntä ja hän minua. Kun olimme alasti hän sanoi minulle että naisin häntä. "Mikäs siinä" vastasin hänelle. Minä asetuin lattialle makaamaan ja Pave istui munani päälle ja laittoi sen sisänsä ja aloitti ratsastuksen. Siinä me sitten naitiin oikeen urakalla niin että litinä kävi ja muna vatkasi Pauliinan pillua kuin mikäkin pora. Molemmat lauettiin yhtaikaan ja oltiin ainakin vartin lattialla ennen kuin lähdettiin kotiin päin.Sitä ennen Pauliina sanoi. "jos haluut panoa niin soita"
Sen pituinen se
TOIVOTTAVASTI PIDITTE

8

5187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Margariini vittu.

    • mies

      Ime mun pilii!

      • POIKA86

        OOTKO HOMO


      • mies
        POIKA86 kirjoitti:

        OOTKO HOMO

        Olen. Nai mua


      • likka90
        mies kirjoitti:

        Olen. Nai mua

        hyi vittu! ei sitä tarttis netissä kuuluttaa et oon hintti! vai mitä muut on mieltä???


    • mies

      Ota suuri kullis käteen ja nai mua perseeseen. Ja

    • jep

      koita menettää poikuutesi...

    • BLADE

      Joo sanon nyt ihan suoraan että oli kyllä harvinaisen HUONO tarina!!Hanki vaikka kokemusta eka ja kirjota sit uuestaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe