minä ja pauliina

POIKA86

HEI TÄÄ ON SITTE MUN ENSIMMÄINEN TARINA JOTEN ÄLKÄÄ ODOTTAKO TÄYDELLISYYTTÄ

"Nyt ylös niinku olis jo kello on jo puol kaheksan!!!" Huutaja oli mutsi. VOI VITTU ajattelin ja hyppäsin sängystä ja etin vaatteita. söin siinä nopean aamupalan ja pistin takin päälle ja kengät jalkaan ja lippiksen päähän. katsahdin kännykää ja huomasin että kello oli jo 7.45 KIIRE. Äkkii fillarin satulaan ja eiku polkemaan onneks olen suht nopee polkija ja ehdin kymmenessä minuutissa koululle. "Oliks sul tapaa mine nyrkkikyllikin kans vai mikä kesti?" Se oli hemppa, yks mun parhaista kavereista. "heko heko" vastasin hempalle. No ope tuli sit aikanaan luokkaan ja alotti kaikki tavanomaset hommat jotka se tekee joka aamu mut en viitti selostaa tarkemmin koska siinä menis kauan. Viimeinki kello soi ja päästiin välkälle. Mä sitten menin juttelee hempalle niitä näitä. yht äkkii joku likka tönäs mua kun käveli ohi. "Hei varo vähä" huusin likalle "sori" äänen kuultuani tunnistin likan Pauliinaksi, toisen 9 luokan kauneimmaksi typyksi (ihastuksen kohde). Sitten välkkä loppus (harmi) ja aika palata tylsälle tunnille. "Jaahas nyt on sitte matikan tunti" huusi opettaja tultuaan luokkaan. TÄH ajattelin koska eihän mulla tietenkään ollu laskinta mukana ja nyt sitä olis saanu käyttää. "Kännykän laskinta saa sitte käyttää" huusi ope. "JEEEEE" huusivat kaikki yhteen ääneen. Kännykkää kaivaessani taskustani huomasin siellä jonkin lapun jossa oli joku numero ja teksti jossa luki soita tähän numeroon ruokatunnin alettua. TÄH?? ajattelin. Sitten se ruokatunti alko "Mihis sitä ollaan menossa" "käyn tosa kusella" vastasin hempalle. Sitte soitin siihen numeroon ja Pauliinahan se sieltä vastas. "Mitäs asiaa sulla on?" kysyin Pauliinalta. "Ei mitään muuta kun sitä et onk sul aikaa jäädä juttelee koulun jälkeen?". Mietin hetken ja vastasin myöntävästi. Lopetin puhelun siihen ja menin syömään. "Tais nyrkkikyllikki tulla mukaan vai kuis näin kauan kesti?" "nyt turpa kii tai saat selkääs" sanoin hempalle leikkimielellä. Seuraavalla tunnilla huomasin että on jo viimeinen tunti (jes ja perjantai). Tunnin loputtua menin Pauliinan kanssa sovittuun paikkaan ja Pauliina siellä jo odottelikin. "No mitä asiaa" sanakaan sanomatta hän hyökkäsi kimppuuni ja työnsi läheiseen vessaan ja lukitsi oven. Tajusin heti mitä Pavella oli milessä ja rupesin riisumaan häntä ja hän minua. Kun olimme alasti hän sanoi minulle että naisin häntä. "Mikäs siinä" vastasin hänelle. Minä asetuin lattialle makaamaan ja Pave istui munani päälle ja laittoi sen sisänsä ja aloitti ratsastuksen. Siinä me sitten naitiin oikeen urakalla niin että litinä kävi ja muna vatkasi Pauliinan pillua kuin mikäkin pora. Molemmat lauettiin yhtaikaan ja oltiin ainakin vartin lattialla ennen kuin lähdettiin kotiin päin.Sitä ennen Pauliina sanoi. "jos haluut panoa niin soita"
Sen pituinen se
TOIVOTTAVASTI PIDITTE

8

5187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Margariini vittu.

    • mies

      Ime mun pilii!

      • POIKA86

        OOTKO HOMO


      • mies
        POIKA86 kirjoitti:

        OOTKO HOMO

        Olen. Nai mua


      • likka90
        mies kirjoitti:

        Olen. Nai mua

        hyi vittu! ei sitä tarttis netissä kuuluttaa et oon hintti! vai mitä muut on mieltä???


    • mies

      Ota suuri kullis käteen ja nai mua perseeseen. Ja

    • jep

      koita menettää poikuutesi...

    • BLADE

      Joo sanon nyt ihan suoraan että oli kyllä harvinaisen HUONO tarina!!Hanki vaikka kokemusta eka ja kirjota sit uuestaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      43
      2092
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      648
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe