minä ja pauliina

POIKA86

HEI TÄÄ ON SITTE MUN ENSIMMÄINEN TARINA JOTEN ÄLKÄÄ ODOTTAKO TÄYDELLISYYTTÄ

"Nyt ylös niinku olis jo kello on jo puol kaheksan!!!" Huutaja oli mutsi. VOI VITTU ajattelin ja hyppäsin sängystä ja etin vaatteita. söin siinä nopean aamupalan ja pistin takin päälle ja kengät jalkaan ja lippiksen päähän. katsahdin kännykää ja huomasin että kello oli jo 7.45 KIIRE. Äkkii fillarin satulaan ja eiku polkemaan onneks olen suht nopee polkija ja ehdin kymmenessä minuutissa koululle. "Oliks sul tapaa mine nyrkkikyllikin kans vai mikä kesti?" Se oli hemppa, yks mun parhaista kavereista. "heko heko" vastasin hempalle. No ope tuli sit aikanaan luokkaan ja alotti kaikki tavanomaset hommat jotka se tekee joka aamu mut en viitti selostaa tarkemmin koska siinä menis kauan. Viimeinki kello soi ja päästiin välkälle. Mä sitten menin juttelee hempalle niitä näitä. yht äkkii joku likka tönäs mua kun käveli ohi. "Hei varo vähä" huusin likalle "sori" äänen kuultuani tunnistin likan Pauliinaksi, toisen 9 luokan kauneimmaksi typyksi (ihastuksen kohde). Sitten välkkä loppus (harmi) ja aika palata tylsälle tunnille. "Jaahas nyt on sitte matikan tunti" huusi opettaja tultuaan luokkaan. TÄH ajattelin koska eihän mulla tietenkään ollu laskinta mukana ja nyt sitä olis saanu käyttää. "Kännykän laskinta saa sitte käyttää" huusi ope. "JEEEEE" huusivat kaikki yhteen ääneen. Kännykkää kaivaessani taskustani huomasin siellä jonkin lapun jossa oli joku numero ja teksti jossa luki soita tähän numeroon ruokatunnin alettua. TÄH?? ajattelin. Sitten se ruokatunti alko "Mihis sitä ollaan menossa" "käyn tosa kusella" vastasin hempalle. Sitte soitin siihen numeroon ja Pauliinahan se sieltä vastas. "Mitäs asiaa sulla on?" kysyin Pauliinalta. "Ei mitään muuta kun sitä et onk sul aikaa jäädä juttelee koulun jälkeen?". Mietin hetken ja vastasin myöntävästi. Lopetin puhelun siihen ja menin syömään. "Tais nyrkkikyllikki tulla mukaan vai kuis näin kauan kesti?" "nyt turpa kii tai saat selkääs" sanoin hempalle leikkimielellä. Seuraavalla tunnilla huomasin että on jo viimeinen tunti (jes ja perjantai). Tunnin loputtua menin Pauliinan kanssa sovittuun paikkaan ja Pauliina siellä jo odottelikin. "No mitä asiaa" sanakaan sanomatta hän hyökkäsi kimppuuni ja työnsi läheiseen vessaan ja lukitsi oven. Tajusin heti mitä Pavella oli milessä ja rupesin riisumaan häntä ja hän minua. Kun olimme alasti hän sanoi minulle että naisin häntä. "Mikäs siinä" vastasin hänelle. Minä asetuin lattialle makaamaan ja Pave istui munani päälle ja laittoi sen sisänsä ja aloitti ratsastuksen. Siinä me sitten naitiin oikeen urakalla niin että litinä kävi ja muna vatkasi Pauliinan pillua kuin mikäkin pora. Molemmat lauettiin yhtaikaan ja oltiin ainakin vartin lattialla ennen kuin lähdettiin kotiin päin.Sitä ennen Pauliina sanoi. "jos haluut panoa niin soita"
Sen pituinen se
TOIVOTTAVASTI PIDITTE

8

5187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Margariini vittu.

    • mies

      Ime mun pilii!

      • POIKA86

        OOTKO HOMO


      • mies
        POIKA86 kirjoitti:

        OOTKO HOMO

        Olen. Nai mua


      • likka90
        mies kirjoitti:

        Olen. Nai mua

        hyi vittu! ei sitä tarttis netissä kuuluttaa et oon hintti! vai mitä muut on mieltä???


    • mies

      Ota suuri kullis käteen ja nai mua perseeseen. Ja

    • jep

      koita menettää poikuutesi...

    • BLADE

      Joo sanon nyt ihan suoraan että oli kyllä harvinaisen HUONO tarina!!Hanki vaikka kokemusta eka ja kirjota sit uuestaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe