17.7. klo 14.11
7
781
Vastaukset
- 667 vihtahousun naapuri
runkkausrinki teillä.
- Priest of the Aurum
Kuten nyt olette nähneet, tämä yritys ei tuottanut minkäänlaista vaikutusta Maan oloihin. Tämä todistaa pitävästi sen, ettei tällaisiin epämääräisiin New Age -kultteihin ole luottamista, vaan ihmisten pitäisi hyväksyä Pyhän Aurumin opit juuri sellaisina kuin ne ovat, koska niissä ei ole minkäänlaisia aukkoja! Halleluja!
- noin varmasti
ettei ollut mitään vaikutusta?
- mallikas1
noin varmasti kirjoitti:
ettei ollut mitään vaikutusta?
en mä ainakaan mitään tuntenut... muka maailmanlaajuinen projektio, joka muuttaa maailman lopullisesti. tietääkseni mikään ei ole muuttunut sen enmpää kuin yleensäkään muuttuu maailma parissa päivässä. ihmisiä kuoli, ihmisiä syntyi, jossain päin maailmaa terroristit varmasti suunnittelivat/tekivät itsemurhaiskuja, öljyn hinta muuttui tavalliseen tapaansa, joitakin murhattiin, jotkut voitti arpajaisissa tai lotossa... kauanko tätä pitää jatkaa?? mun mielestä tuo kaikki oli pelkkää huijausta/harhaisen mielen kuvittelua, ja nyt sekin on todistettu vääräksi. hohhoi.
- WideBelief
Eikö ollut hetimullekaikkitänne efektiä? Eikö tuntunut missään? On se kova :-DDD
Kyllä parodia on aina viihdyttävää, vaikka kommenteillani sitä lisäänkin :-D
- vähän
levynmainostuslinkiltä...
- KaLjUaPiNa
Tuhti lounas New Age Musaa = nukahdin heti.
Onneks duunikaverit herattivät kahville...
Olis muuten mennyt ylityöksi.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066