Britneyn paras levy

gallup...

Ajattelin tehdä tälläisen gallubin, jossa kysytään Britneyn parasta levyä. En ottanut nyt mukaan äänestykseen remix -levyä. Ja muistakaa laittaa perustelut mukaan, että miksi juuri se levy on paras!

Itse en oikein osaa päättää, koska tykkään Britneyn kolmesta ensimmäisestä levystä tosi paljon, ne kaikki sisältää tosi hyviä biisejä.. Mutta ehkä Baby One More Time ja Oops!... I Did It Again ovat parempia kuin Britney vaikka sekin on tosi hyvä. Mutta taidanpa sanoa, että Oops on paras vaikka BOMT on melkeinpä yhtä hyvä.. Mun vastaus on siis Oops! I Did It Again. Kokoelma levy on kylläkin ehkä kaikista paras, koska se sisältää kaikki Britneyn suuret hitit, mutta toisaalta siinä on muutama huonompikin biisi ja Oops! I Did Againilla ei ole yhtään huonoa.

Nyt en sitten tiedäkkään laitanko Oopsin vai kokoelman, BOMT:n vai Britneyn, mutta taidan sittenkin vaihtaa kokoelmaan, koska se sisältää Oopsin parhaat biisit, Baby One More Timen parhaat biisit, Britneyn parhaat biisit ja In The Zoneltakin on pari ihan hyvää biisiä (Everytime ja Toxic) ja lisäksi kolme biisiä, mitä ei ole muilla Britneyn levyillä, jotka ovat hyviä. Vastaan siis kokoelma.. Vähän sekavaa, mutten osannut oikein päättää.. Onneks Britneyllä on niin paljon TOSI hyviä levyjä

4

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras levy on

      siis Briitun kolmas levy. Siinä musiikki on vaan parasta, ku siinä Briitun tyyli on uudistunu ja musiikkiin on tullu uusia poppivaikutteita ja taustoja. Kolmannen levyn paras biisi on ehdottomasti overprotected, koska tausta on vain niin hyvä ja sen sanat käyvät omaan elämääni tässä vaiheessa(16v), että haluaisi jo itse päättää elämästä. :) Tämän biisin tausta on niin hyvä, että haluaisin lisää tämän kaltasia biisejä Britneyltä! Muita Britney levyltä edukseen erottuvia biisejä ovat: lonely, boys, anticipating, cinderella, let me be ja what it´s like to be me. Itse ihmettelen, ettei lonelysta tai cinderellasta tehty sinkkua, levyn huonoimmistoon kuuluvan cover I love rock´n rollin tilalle. Levyn toiseksi paras biisi on eka single I´m slave for you, koska se on niin hyvä tanssi biisi ja siihen liitty muistoja kun se oli eka biisi uudistuneelta Britneyltä. :)
      Tämän levyn ainoat biisit joita en kuuntele viikottain ja tätä kautta ovat huonompia ovat: I love rock´n roll, when I found you ja I run away.

      Toiseksi paras albumi on mielestäni Britney neljäs albumi in the zone. Levyltä löytyy mun suosikki kappaleeni kaikista hänen kappaleistaan ja sehän on tietysti toxic. Toxicissa on niin monia vaikutteita sekasin ja erityisesti olen ihastunut biisin jarrutusäänen ja kertosäkeseen... the taste of your lips... laulatta oikein. :)
      Ja toisiks paras biisi on showdown. Biisissä on jotain mystistä jota en osaa sanoa. :) Ja biisi on hyvin erillainen, kun verrataan vanhempaan tuotantoon. Outrageous on myös tosi hyvä. Ehkäpä juuri sen takia, että se on niin hiphop henkinen ja Britneyn ääni kuullosta biisissä todelta hyvältä kuin nakutettu. :)
      Muita hyviä biisejä levyltä ovat.: me against the music, everytime(ihana slovari ja plussaa vielä siitä, että Briitu laulaa tän aina livenä) ja shadow. In the zonia oon kuunellu kaikkein vähiten, mutta viime viikkoina oon ruvennu kuuntelemaan levyä enemmän ja siitä on tullut yhtä äkkiä yks mun suosikki levyistä! Tälläkin levyllä on myös ikävä kyllä biisejä, jotka ei toimi mulle ja ne ovat: boom boom, touch of my hand ja the hook up. Ne on vaa aika mitään sanomattomia mulle...

      Sitten mennäänkin neitsyt britnin tuotantoon... Baby one more time ja oops... I did it again ovat minusta huonoimmat levyt. Sori, tais olla sun suosikkeja, mutta mielipiteitä on monia ja hyvä, että Britneyn eri tuotanto mielyttää eri ihmisiä. Oops... I did it again kuitenkin nousee eka levyn ohi ja melko selvästi. Tältä levyltä ei ole yhtä selvästi ykkösbiisiä, mutta sanotaanko, että satisfaction on aika kiva ja menevä ja taustan vaihtuminen aina sivusäkeestä kertosäkeseen on aika yllättävä ja aika hyvä mauste biisin ja varsinkin ekan kerran ku vaihtuu. Toinen aika hyvä biisi on what you see. Ääni kuullostaa kivalta ja tässä biisissä on asennetta kuten strongerissakin, joka kohoaa myös parhaimmistojen joukkoon tältä levyltä. Muistan ku aina peskana aina laulettiin strongeria... :) Ja tosi hyvä biisi on myös can´t make you love me, joka olisi parhaimpia biisejä, jos kertosäe ei olisi niin tökerö. Ihme kyllä sivusäkeestö on kaikkein parhain kaikista Britneyn biiseistä. Harmi kun kertosäe pilaa kaiken. Levyn alotus sigle oops... I did it again on levyn parhaimpia, jos katsotaan melodiasta, mutta sanat pilaa kaiken. Sanat ovat niin lapselliset, mutta biisi kuitenkin menee, jos ei aattelee ollenkaan sanoja! :) Lucky ja don´t let me be last to know ovat kans iha kelpo biisejä. Loput tämäm levyn biiseistä, joita en maininnut ovat aika huonoja...

      Viimeisenä listallani tulee Britneyn eka levy.Paras biisi tältä levyltä on mikäs muukaan kuin Britneyn läpimurtohitti, baby one more time. Biisi on ihan hyvää purkkapoppia ja sitä kuuntelee ihan mielellään nykyäänkin. Ja plussa vielä siitä, että ääntä ei ole juurikaan muutettu studiossa. Tässä biisissä on monia eri ulottuvuuksia ja rytmin vaihdoksia on paljon ja biisi on muutenkin taivasti toteutettu. Sori aika sekavaa... :) Crazy ja born to make you happy ovat kans aika hyviä ja joita kuuntelee... Mutta kaikki loput biisit ekalta levyltä ovat aika huonoa, kun verrataan Britneyn muuhun tuotantoon. Tämä oli vain mun mielipide. :)

      Oh oh. Tulipa innostuttua kirjottamaan kaikista levyistä aika tarkat levyarvostelut. :DDDDDDDD
      No joskus saattuu ku yöllä rupee kirjottelee...
      Nonni eli TIIVISTETTYNÄ paras levy on selvästi Britney ja toiseks paras in the zone. Kolmas levy oops... I did it again on myös ihan kelpo levy ja se on kolmanneksi paras. Debyytti albumi on mielestäni aika köyhä muutamaa biisiä lukuun ottamatta(...baby one more time, crazy ja born to make you happy). Mutta kaikki Britneyn biisit on ihan hyviä, mutta arvostelu perustuu siihen kun verrataan Britneyn parhaimpiin biiseihin...

      Itse en ottanut kokoelmaa ollenkaan mukaan tähän, koska se ei sisällä muutamaa biisiä lukuun ottamatta uutta matskua ja olisi tyhmää arvostella levyä, koska se on koottuu parhaista biiseistä... Mutta kokoelmalta voisi kuitenkin mainita my prerogativen, joka on yksi suosikeistani.

      Laitampa tähän loppuun vielä Britneyn biisejen top-5:

      1) toxic,
      2) overprotected,
      3) baby one more time,
      4) my prerogative,
      5) I´m slave for you.

      Hirmu vaikea oli kyllä sanoa... Onnea sille, joka jakso lukea tän mun romaanin läpi... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      Kuten varmaan huomatte tekstistä niin oon aika Briitufani ja tulispa jo sen uus levy jo kauppoihin!

    • hulihilda

      Mustakin paras levy on Britney. Parasta musaa vaa siinä... :) Toiseks paras on in the zone ja sitten ne purkkislevyt... Itse olen jo menettänyt toivon, että Briitu tulisi takasi, mutta eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä! :)

    • brit fan

      1. Femme Fatale 2. Blackout 3. Circus 4. Oops! I did it again 5. In the Zone 6. Britney 7. Baby one more time

    • Tupsutus

      1. Blackout (Paras biisi: Break the Ice )
      2. Britney (Overprotected)
      3. Oops!... I Did It Again (What U See (Is What U Get))
      4. In the Zone (Breathe on Me)
      5. Femme Fatale (Scary, Bonus Track)
      6. Circus (Kill The Lights)
      7. Baby One More Time (Born to Make You Happy)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe