Suomifutis on paskaa!

Bubi pöllölästä.

Veikkausliigan tasokin on lähelle makedonian pääsarjaa.

Veikkauasliigan,1divarin,2 divarin välillä ei eroa olekuin muutama sentti.


Muutenkin jotkut hyypiä,johansson mitään kuulusuuksia maailmalla ole vaan pelkkiä puujalkoja jotka joutuvat lämmittämään vaihtopenkkiä.

suomen tulevaisuus futiksessakin pysyy elossa vain maahanmuuttaja lasten varassa kiun itse suomalaiset juniorit eivät osaa edes harjoitella oikein.


ei sillä tavalla tähdeksi tule että kikkailee koulun pihalla ja tekee joitain pikku veivejä ja luulee olevansa taitava,matkii ronaldinhoa vaan pitää myös osata juosta kunnolla mikä suomifutiksessa on ongelmana.


Taitopelaajan perusasiat.Fysiikka,pelisilmä,pääkoppa,jykevyys.

3

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MML

      TASOA TULISI NOSTAA...
      VEIKKAUSLIIGA
      HIFK
      HJK
      TPS
      HAKA
      TAMU
      TPV
      TKT

    • KvKT

      Onhan se totta ettei suomifutiksen taso päätä huimaa, mutta muutamasta asiasta olen kyllä eri mieltä.
      1. Veikkausliigan kärkiseurojen taso on mielestäni hyvä ja toiminta ammattimaista.
      2. Tässä muutama esimerkki suomalaisista tulevaisuuden futaajista: Tomi Petresku(TamU), Vili Savolainen(HJK), Mika Ääritalo(TPS), Teemu Turunen(Inter), Teemu Pukki(KooTeePee), Jari Nikkilä(TPV) Kaikki ulkomaalaistaustaiset joista suurin osa on asunut lähes koko ikänsä Suomessa, mutta joita ei ilmeisesti voidakkaan laskea suomalaisiksi.
      3. Veikkausliigan, 1divarin ja 2divarin välillä on VALTAVA ero. Vai kuinka moni kakkosen seura pelaa 2 miljoonan euron vuosipudjetilla tai voittaa Levski Sofian.
      4. Euroopassa on vai pari kymmentä seuraa joiden avaukseen Sami Hyypiä ei mahtuisi. Sami on jo parhaat vuotensa nähnyt, mutta pelaa yhä Euroopan huippu tasolla.
      Suomifutiksessa on paljon parannettavaa, mutta oikeaan suuntaan ollaan menossa.

      • Sócrates

        1. Jos Veikkausliigaa vertaa edes Ruotsiin tai Norjaan, niin on toiminta kyllä
        ammattimaisuuden osalta kyllä vielä(kin) valovuosia perässä.

        Eikös se eräs Ex-HJK valmentaja(Ruotsalainen) sanonut, että Suomalaisten seurojen
        pitäisi saada omat klubitalot, paremmat harjoitus olosuhteet ym.
        Tämän hän sanoi siis n.10 vuotta sitten, mutta onko mitään tapahtunut?

        Viime kauden mestari Tamukin otti
        jättivelat, vaikka mestaruus tuli.
        Ammattimaisuus puuttuu johtoporrasta myöten.

        2. Kukaan heistä ei tule tod. pelaamaan Italiassa tai Espanjassa, ehkä
        sumuisilla saarilla, jos huonosti käy.

        3. Suomen-Cupia seuratessa huomaa itseasiassa sen, että taso liigan keskikastin
        ja ykkösen välillä on yllättävänkin pieni.

        4. Sami ei ole pelannut avauksessa, sitten vuoden yks ja kaks eikä
        luultavasti tule enää pelaamaankaan.
        Sami Hyypiä on ollut aina yliarvostettu.
        Pituutta ja ulottuvuutta hänellä
        kyllä on, mutta siihen se sitten jääkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe