Ollaan aloittelemassa keittiöremppaa. Vanhat kaapit ovat vielä ihan siistit, joskin muutamassa jotain pikkuvikaa. Ei raaskis laittaa kaatiksellekaan. Huutonetissä näyttää olevan myynnissä monella mutta onko paikkoja jonne voi vanhan keittiön kärrätä ja kierrättää?
Minne vanhat keittiön kaapit?
7
6020
Vastaukset
- Keittiöguru
Laita paikalliseen ilmaisjakelulehteen ilmoitus, kiinnostuneita on takuuvarmasti. Näin vältyt kierrätysmaksuilta ja purku seiniltäkin tapahtuu ostajan toimesta, näin "ostaja" vastaa mikäli rikkoo jotain purkaessa ja samalla tietää minne minkäkin kiinnitysosan irroitti....
- TiiiiViTaaavi
Autotallin seinälle säilytystilaksi.
- Autotalliin
Kenen autotalliin laitetaan kun itsellä kerrostalossa autokatospaikka?
- ihmeessä
huutonettiin,jos ne on ihan käyttökelpoiset kaapit,voit saada niistä jonkun kympin rahaakin ja säästyy itseltä ainakin poisvienti,digikameralla vaan kuva ja huutikseen.
- peukku68
etsi paikkakuntasi kierrätyskeskus, useimmillahan sellainen on. Moni hakee myös ilman tai ilmoituksen hinnalla kun laitat lehteen ilmoituksen. Nuo kierrätyskeskuksetkin hakee ne muuten monella paikalla kun soittaa vaan.
- missäpäin asut
http://www.kierratyskeskus.fi/
http://www.selkikeskus.com/kirpputori.html
http://www.vuolanne.net/kirpputorit/
http://www.pelastusarmeija.fi/kirpputori
http://www.cs.helsinki.fi/u/warva/sivut/kk/pkseutu/kirppis.shtml
http://www.abc.fi/toimialat/?msid=1&seid=137
Vie lähimpään pisteeseen . Monissa ilmoitustaulu ja sinne vaan , että noudettavissa. - viedä
missäpäin asut kirjoitti:
http://www.kierratyskeskus.fi/
http://www.selkikeskus.com/kirpputori.html
http://www.vuolanne.net/kirpputorit/
http://www.pelastusarmeija.fi/kirpputori
http://www.cs.helsinki.fi/u/warva/sivut/kk/pkseutu/kirppis.shtml
http://www.abc.fi/toimialat/?msid=1&seid=137
Vie lähimpään pisteeseen . Monissa ilmoitustaulu ja sinne vaan , että noudettavissa.Vie lähimpään työttömien työpajaan tai vastaavaan. Ottavat varmasti ilolla vastaan, niistä saa rakenneltua vaikka mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80688Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38482
- 41481
- 71457