Minkälaisia kepposia on ollut käytössä hääjuhlassa ns. kostoksi polttareista? Kaikki jäynät otetaan mielenkiinnolla vastaan muokattavaksi nuoren parin häihin.
kepposia
3
1332
Vastaukset
- Kivoja juhlia
Kivat sulle ja sun kaasoille ja bestmaneille vaan. Kostakaa toisillenne polttareissa ja itse hääjuhlissa kaikki vanhatkin vääryydet, siitähän sitä riemua voi repiä.
Voi pyhä sylvi sentään. "Häideni teema on kosto". - 070707
Meidän häissä polttariporukka joutui vannomaan valat ja tanssimaan meille häätanssin, johon oli koottu pätkiä eri lauluista.
- mutta ei kai sentään
kosto? kuulostaa aika rankalta? mitä kauheeta se kaaso/bestman tekee että pitää ihan kostaa? Kuulin tutulta että kaaso oli järjestänyt yhdelle laskuvarjo hypyn josta morsian ei pitänyt jolloin morsian kun pääsi tälle kaasoksi pilasi koko hänen polttarit niin että kenelläkään ei ollut kivaa? sekö niissä on idea? kosto kosto kosto kosto kosto....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980