Miten saa sen näkymää et mitä kuuntelee nyt? asetuksist oon laittanu sen et pitäis näkyy mitä media playeril kuuntelee mut eipä näy?
Vastaukset 2
Mikä playerin versio ja millä mesellä missä käyttiksessä? Ja miten olet asetukset laitaanut, siinä on nyt joku raksi jossain poissa.
ja PS.
Jos WMP vittuilee niin vaihda suosiolla playeria, itsellä winamp ryyditettynä AMIp-nimisellä pluginilla, osaa saman tempun.
ja ohjeet:
Yhteyshenkilöt eivät näe musiikkitietojani
Kappaletietojen jakaminen yhteyshenkilöiden kanssa edellyttää, että Windows Live Messenger ja Windows Media Player määritetään toimimaan yhdessä.
Messengerin asetusten määrittäminen
Valitse Työkalut ja valitse Asetukset.
Valitse vasemmalla olevan ruudun Omat tiedot -välilehti.
Valitse Oma näyttönimi -kohdasta Näytä Windows Media Playerin kappaletiedot henkilökohtaisena viestinä -valintaruutu.
Valitse OK.
Kun Messengerin asetukset on määritetty, Windows Media Player täytyy määrittää toimimaan Messengerin kanssa.
Windows Media Player -version 11 asetusten määrittäminen
Käynnistä Windows Media Player.
Valitse Toisto.
Valitse Laajennukset-valikosta Asetukset.
Valitse vasemmasta ruudusta Tausta.
Valitse oikeasta ruudusta Windows Live Messengerin musiikkilaajennus.
Valitse OK.
Kaikki muut Windows Media Player -versiot
Käynnistä Windows Media Player.
Valitse Työkalut ja valitse Asetukset.
Valitse Laajennukset.
Valitse vasemmasta ruudusta Tausta.
Valitse oikeasta ruudusta Windows Live Messengerin musiikkilaajennus.
Valitse OK.
Huomautus
Tämä ominaisuus on yhteensopiva vain Microsoft Windows 2000:n tai uudemman ja Windows Media Player 9:n tai uudemman kanssa.- aapsuli
vau kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141361
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e96459- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 42410
- 52403