Oli kesäkuu ja futis matsi edessä. Linnut lauloi ja taivas oli pilvetön, pelin aikana potkasin palloa ja tunsin kivun vas. jalassa. Pelin jälkeen kipu pysyi samana ja ajattelin ,että kyllä se siitä paranee. Noo kului aikaa pari kuukautta ja jalka alkoi turpoamaan, mietin mitä helvettiä, kipu oli kova. Pelasin silloin tällöin jalkapalloa varovasti, vasenta jalkaa rasittamatta.
Eräänä päivänä se tapahtui, olin pallon kanssa kun vastustaja tuli kohti, ajattelin, nyt vien äijän kahville, aloin tekemään ronaldoja, vasen jalka pallon yli, oikea jalka pallon yli, juuri kun poju oli pihalla niin ajoi päälle ja suoraan vasempaan jalkaan.
Jalka oli veressä ja kipu uskomaton, vitutti enemmän kuin armeijassa, menin kotia ja putsailin jalkaani parhaan mukaan... en tarpeeksi hyvin...nyt minulla on kynsivallin tulehdus...ja saatanan kipeä sellainen... miten selviän tästä!!!!
Jalkapallosta
ikuinen vaiva
0
583
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472