Mä en osaa täyttää ainevalintakorttia enkä löydä netistä paikkaa jossa ois ohjeet.. en siis tiiä montako kurssia on pakollista ottaa mistäkin aineesta ekana vuonna??
pikaista apua, pliis!
Ainevalintakortti
4
2603
Vastaukset
- tellä tälleenä
meillä täyttettiin jo keväällä opettajana avstukssella että kaikilla menee oikein..
onko se sun lappu(ainevalínta kortti semmonen että siinä on on aina 1 kurssi kerralla ja sen alla on aina 2 ainetta vierekkäin)
esim.
kurssi1
1. hi1 äi1
2 ku1 mu1
3. maaa1 ena1
jne. numerot 7 asti. jos sulla menee noin nii sun pitää valita aina yksi kultakin vaakariviltä.esim jos valitet 1 kohdasta historian nii se sama hi/äi pari tulee jossain muussa jaksossa jolloin sinun on valittava äi.jne....eli joka riviltä on otettava jotai..jos siinä on PAKOLLINEN kurssi joka ilmaistaan MUSTALLA värillä..VIR´HREÄ tarkoittaa syventävää ja sininen soveltavaa(muistaakseni)...... en tiiä onko teillä samanlainen se lappu mut noin se menee jos on.. en tiiä oliko mitää apua.... aika sekava tais tulla tosta mut toivotavsati saat selvää- edellinen kirj.
SININEN tarkoittaa PAKOLLISTA kurssia
VIHREÄ- SYVENTÄVÄ
PUNAINEN- SOVELTAVA
meni noi värit aikesemmassa viestissä sekasin
- ...
..joten tuohon on hankala vastata.
Onko teille annettu valintaopasta? (luulis ainaki) Meille annettiin joskus sellane vihkonen, missä oli joka kurssista sanottu, et minä vuonna se pitäis käydä. Ja muutenki jos näkyy et mitkä kurssit on pakollisia, niin otat niitä pakollisia kursseja ainaki nyt eniten.- JOS
esim. skannaat sen aineenvalintakortin nettiin ja laitat osotteen. Ei ne loppujen lopuksi niin hankalia ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653