Moikku!
osaako kukaan sanoa onko mulla mitää mahkuja päästä lukee psykaa Jyväskylään ekalta varasijalta? tuleeko siellä niitä peruutuksia? vään hajottaa joo...
mites ne sitte ilmotetaan? enkai mä missaa sitä paikkaa jos en oo silo puhelimen äärellä kun ne soittaa?
kiitti jos jollai on jotai tietoa asioista :)
psykaa lukemaan varasijalta (jkl)??
11
1882
Vastaukset
- sinua..
Soittamaan opintotoimistoon ja kysymään onko paikkoja vielä peruuntunut. Et menetä paikkaasi vaikket ole puhelimen äärellä koko ajan, koska lähettävät sinulle kirjeen. Nopeiten tiedon kuitenkin saat aktiivisella soittamisella opintotoimistoon.
- ...
Olet kuitenkin ensimmäisellä varasijalla, joten kaikista varasijoilla olevista sinulla on parhaat mahdollisuudet saada paikka. Toisaalta psykologiaa opiskelemaan päässeet ovat melko motivoituneita, joten vapaaehtoisesti moni ei varmastikaan luovu paikastaan. Tosiaan kannattaa tiedustella asiaa yliopistolta, vaikka sieltä kyllä ilmoitetaan, jos olet paikan saanut. Paljonko sitten sait pisteitä soveltuvuuskokeista?
- Nimetön
Muista ettet voi vastaanottaa muita opiskeluja paikkoja, tai ainakin muista mainita ja rastittaa papereihin, että jonotat vielä toistapaikkaa. Ystäväni vastaanotti toisen opiskelupaikan ja näin ollen menetti mahdollisuutensa myöhemmin auenneeseen opiskelupaikkaan.
Soittamalla saat tietoa mikä on tilanne! - eli ei hätää
Sinä onnellinen pääset kyllä, perun paikkani tänään (lähden tampereelle!) Onneksi olkoon ja hyvää syksyä! :)
- EXraunio
Vitsailet!!! siis perut eli annat paikkasi minulle?!?!? apua... oikeesti? toteutat unelmani!! :)
sitten kun asia varmistuu alan tanssia voiton tanssia ja lakkaan kulkemasta pää painuksissa :)
itekkin olisin halunnu treelle, mutta en nähny mitään mahdollisuuksia oppia sitä tilaston kirjaa. nyt oon ollu kesän täällä...
ihanaa ihanaa. kiitti kiitti kiitti! - parempaa opetusta
Toivottavasti et ole perunut paikkaasi, koska Jyväskylän opetus on paljon paljon laadukkaampaa kuin Tampereen. Ellet ole kiinnostunut tilastoista...
- EXraunio
Yllättävää huomata miten porukka jaksaa jeeesailla toisiaan täällä :)
kiitti vastauksista. Miepä aalan soittelee Jyväskylään heti huomenissa joko joko joko on peruutuksia ;)- *tuleva kallonkutistaja*
Tiedän tunteen. :) Se paksu kirje, joka suakin kohta odottaa, on ehkä niitä parhaimipa postimiehen tuomisia ikinä! Mutta se opiskelu on se, jota vasta kannattaakin odottaa. Jyväskylässä on aivan mahtavaa porukkaa: meille syntyi heti jo soveltuvuuskokeissa hieno ryhmähenki ja kannustettiin toisiamme. Upee fiilis nyt, kun on saavuttanut pitkäaikaisen unelman. :) Hyvää opiskelutulevaisuutta nyt vielä kerran sulle!
- THE shrink ;)
*tuleva kallonkutistaja* kirjoitti:
Tiedän tunteen. :) Se paksu kirje, joka suakin kohta odottaa, on ehkä niitä parhaimipa postimiehen tuomisia ikinä! Mutta se opiskelu on se, jota vasta kannattaakin odottaa. Jyväskylässä on aivan mahtavaa porukkaa: meille syntyi heti jo soveltuvuuskokeissa hieno ryhmähenki ja kannustettiin toisiamme. Upee fiilis nyt, kun on saavuttanut pitkäaikaisen unelman. :) Hyvää opiskelutulevaisuutta nyt vielä kerran sulle!
En vaan voi uskoo et se kirje tulee sieltä postista ennen kun sen omin silmin nään :) että en mä tässä vielä oikee voi asiasta riemuita...pitää vaan oottaa. jotenkin liian hyvää ollakseen totta ;)
mutta onnee sullekki. nostan ihan hattua että oot jaksanu päntätä tampereen psykan pääsykokeisiin!
iloista tulevaa syksyä opintojen parissa. - mihinkään muualle
THE shrink ;) kirjoitti:
En vaan voi uskoo et se kirje tulee sieltä postista ennen kun sen omin silmin nään :) että en mä tässä vielä oikee voi asiasta riemuita...pitää vaan oottaa. jotenkin liian hyvää ollakseen totta ;)
mutta onnee sullekki. nostan ihan hattua että oot jaksanu päntätä tampereen psykan pääsykokeisiin!
iloista tulevaa syksyä opintojen parissa.lukemaan psykaa? Varasijalainen itsekin mutta eri yliopistoon...
- ?!?!?
mihinkään muualle kirjoitti:
lukemaan psykaa? Varasijalainen itsekin mutta eri yliopistoon...
muualle... ootko monennella varasijalla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657