Mitä Neuvoksen jälkeen?

Millaiselta Suomussalmi näyttäisi? jos Rantaneuvos ei oli jakanut mielipiteitä, puolesta ja vastaan lähes kahden vuosikymmen ajalta.

9

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomussalmelainen

ja ennen kaikkea yhteistyökykyä. Ongelmia pitää tuoda esille, se onkin sama kuka ne ratkaisee.

• nuippu

En nyt kyllä oikein ymmärrä, että mitä Rantaneuvos on saanut aikaan Suomussalmella?
      Suomussalmi varmaan näyttäisi ihan samanlaiselta kuin nykyäänkin, jos Rantaneuvosta ei olisi olemassa.

• Rantaneuvos on tehnyt, syntymä kuntaansa entistäkin tunnetummaksi, missä on vain milloinkin liikkunut, tiedostus välineitten kautta, jota ei ole voinnut seurata Suomussalmella käsin.
        Suomussalmea ei vieläkään tunneta tarpeeksi hyvin maassamme, tarvita uusia uudistajia kunnassa ja ennen kaikkea ennakko luulotomuutta.
        Tohtori Tuure vainaa, hoiti aina, ensin vastaan otollaan, kaikki luulosairaat kotiinsa ja sillä konstilla hoiti yksin noin 16 000 asukkaan kunnanpotilaat terveeksi.
        Ps, Suomussalmella on vieläkin luulosairautta ja sempä vuoksi, kehitys ei mene toivottuun suuntaan.

• farth 10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Rantaneuvos on tehnyt, syntymä kuntaansa entistäkin tunnetummaksi, missä on vain milloinkin liikkunut, tiedostus välineitten kautta, jota ei ole voinnut seurata Suomussalmella käsin.
        Suomussalmea ei vieläkään tunneta tarpeeksi hyvin maassamme, tarvita uusia uudistajia kunnassa ja ennen kaikkea ennakko luulotomuutta.
        Tohtori Tuure vainaa, hoiti aina, ensin vastaan otollaan, kaikki luulosairaat kotiinsa ja sillä konstilla hoiti yksin noin 16 000 asukkaan kunnanpotilaat terveeksi.
        Ps, Suomussalmella on vieläkin luulosairautta ja sempä vuoksi, kehitys ei mene toivottuun suuntaan.

pitää lukea hiljoksiin ja mielikuvituksen kanssa, että saa näistä sinun kirjoitusvirheitä täynnä olevista sepustuksista selvää. Eikä oikeen sittenkään.

• farth 10 kirjoitti:

pitää lukea hiljoksiin ja mielikuvituksen kanssa, että saa näistä sinun kirjoitusvirheitä täynnä olevista sepustuksista selvää. Eikä oikeen sittenkään.

Kirjoitusvirheet ovat tulleet tekstien puhtaaksi kirjoittajalle ei minulle ja meneehänne jälkiruokana kun ei makustele.
        Minä olen kirjoittanut, kaikki kirjoittamani tekstin käsin ja puhtaaksi kirjoittaja on toimittanut ne kirjapaino kuntoon.
        Mutta nyt, kirjoitan kaiken, alusta pitäen itse ja opiskelen tietokoneen käyttöä kaiken aikaa, muutamien nörttien opastuksella, terveisin neuvos.

• nuippu
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Rantaneuvos on tehnyt, syntymä kuntaansa entistäkin tunnetummaksi, missä on vain milloinkin liikkunut, tiedostus välineitten kautta, jota ei ole voinnut seurata Suomussalmella käsin.

Minä en ole kyllä missään mediassa nähnyt neuvosta sen enempää kuin ketään muutakaan tavallista suomussalmelaista lehdissä.

Tiedä sitten jos jossain on ollut juttua. Minä en ole niitä nähnyt.

Formulakuski se meidän nimeämme tekee tunnetuksi.

• nuippu kirjoitti:

Minä en ole kyllä missään mediassa nähnyt neuvosta sen enempää kuin ketään muutakaan tavallista suomussalmelaista lehdissä.

Tiedä sitten jos jossain on ollut juttua. Minä en ole niitä nähnyt.

Formulakuski se meidän nimeämme tekee tunnetuksi.

kuin hyrynsalmen torilla.
        Olen muuten kiertänyt jo moneen kertaan koko Suomenmaan ja kaikkialla minut on noteerattuna lehti tai radiojutun verran ja tv toimituskin on ollut monet jutut tekemässä.
        Neuvos on tehnyt Suomussalmea tunnetuksi, monella eri alalla.
        Formula Heikki Kovalainen, tunnetaan ja tekee tunnetuksi Suomussalmea, mutta miten Suomussalmen kunta siitä hyödyn saapi irti kun ei sitä ole osannut markkinoida, kuntalaisten hyödyksi.

• hernerokka

Kovin Neuvoksella on suuret luulot itsestään.

• vaan ne tiijetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe