HAUSKA LAHJA!!!

kuvaposti

Haluatteko teettää hääparille hauskan kuvan josta tulee ikimuistoinen lahja???
Tai vaikka teettää hääkuvasta hieno muisto.
Menkää katsomaan minun sivuille http://www.freewebs.com/kuvaposti/index.htm
TERVETULOA!!!

4

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En luota

      Hyvää on se että tilaaja saa näytekappaleen valmiista työstä jonka jälkeen voi tehdä varsinaisen tilauksen, mutta miksi ihmeessä sivuilla ei ole mitään tietoa palveluntarjoajasta, toimitusehdoista jne?

      Laatu ei vaikuta hinnan arvoiselta, mutta se ei ole minun ongelmani. Jokaisen kuluttajan ongelma on hämärät kaupustelijat ja siksi pyydän että annat tilaajille ja vierailijoille edes perustiedot palvelusta.

      • kuvaposti

        Hei kiitos viestistäsi.
        Minulla ei ole tarkoituksena huijata keneltäkään mitään vaan tämä on minun harrastus josta pidän ja jos joku haluaa että minä muokkaan heidänkin kuviaan teensen mielelläni.
        En ole koskaan väittänyt olevani ammattilaisen tasoa tai edes hyvä kuvien muokkaukksessa tai väittänyt mitään muutakaan mikä ei pidä paikkaansa.
        Koska minä teen tätä harrastuksena kotona niin sen ei ole edes ollut tarkoitus olla mikään bisnes minulle. Jos jollakin on kysyttävää hinnoista tai mistä tahans muusta niin sivulta löytyy osoite minnekä niitä voi lähettää.
        omasta mielestäni hinnat eivät ole mahdottomia mutta olen valmis myös niistä keskustelemaan jos joku kysyy.
        Minä ymmärrän kyllä jos joku epäilee takoitusperääni mutta olen täysin rehellinen ja vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiini mutta en halua silti laittaa nettisivuille myöskään kaikkia henkilötietojani tai osoitetta mutta se ei tarkoita että yritän salata mitään.
        Minä en pyydä tai pakota ketään tilaamaan tuotteitani ja minä jatkan sivujeni pitämistä ja kuvien muokkaamista siitä huolimatta mitä ihmiset nistä ajattelevat. Ehkä sitten joku päivä laatu vastaa hintaa.
        Terveisin Noora


      • En luota
        kuvaposti kirjoitti:

        Hei kiitos viestistäsi.
        Minulla ei ole tarkoituksena huijata keneltäkään mitään vaan tämä on minun harrastus josta pidän ja jos joku haluaa että minä muokkaan heidänkin kuviaan teensen mielelläni.
        En ole koskaan väittänyt olevani ammattilaisen tasoa tai edes hyvä kuvien muokkaukksessa tai väittänyt mitään muutakaan mikä ei pidä paikkaansa.
        Koska minä teen tätä harrastuksena kotona niin sen ei ole edes ollut tarkoitus olla mikään bisnes minulle. Jos jollakin on kysyttävää hinnoista tai mistä tahans muusta niin sivulta löytyy osoite minnekä niitä voi lähettää.
        omasta mielestäni hinnat eivät ole mahdottomia mutta olen valmis myös niistä keskustelemaan jos joku kysyy.
        Minä ymmärrän kyllä jos joku epäilee takoitusperääni mutta olen täysin rehellinen ja vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiini mutta en halua silti laittaa nettisivuille myöskään kaikkia henkilötietojani tai osoitetta mutta se ei tarkoita että yritän salata mitään.
        Minä en pyydä tai pakota ketään tilaamaan tuotteitani ja minä jatkan sivujeni pitämistä ja kuvien muokkaamista siitä huolimatta mitä ihmiset nistä ajattelevat. Ehkä sitten joku päivä laatu vastaa hintaa.
        Terveisin Noora

        Vieläkään et suostu kertomaan kuka olet, onko toiminta laillista ja millaiset ovat toimitusehdot ja kuluttajansuoja.

        Ei riitä että palveluntarjoajasta saa vaivalloisesti tietoonsa että hän on joku Noora 21v jolla on anonyymi sähköpostiosoite ja kaikki muu jää arvailun varaan.


      • .........
        kuvaposti kirjoitti:

        Hei kiitos viestistäsi.
        Minulla ei ole tarkoituksena huijata keneltäkään mitään vaan tämä on minun harrastus josta pidän ja jos joku haluaa että minä muokkaan heidänkin kuviaan teensen mielelläni.
        En ole koskaan väittänyt olevani ammattilaisen tasoa tai edes hyvä kuvien muokkaukksessa tai väittänyt mitään muutakaan mikä ei pidä paikkaansa.
        Koska minä teen tätä harrastuksena kotona niin sen ei ole edes ollut tarkoitus olla mikään bisnes minulle. Jos jollakin on kysyttävää hinnoista tai mistä tahans muusta niin sivulta löytyy osoite minnekä niitä voi lähettää.
        omasta mielestäni hinnat eivät ole mahdottomia mutta olen valmis myös niistä keskustelemaan jos joku kysyy.
        Minä ymmärrän kyllä jos joku epäilee takoitusperääni mutta olen täysin rehellinen ja vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiini mutta en halua silti laittaa nettisivuille myöskään kaikkia henkilötietojani tai osoitetta mutta se ei tarkoita että yritän salata mitään.
        Minä en pyydä tai pakota ketään tilaamaan tuotteitani ja minä jatkan sivujeni pitämistä ja kuvien muokkaamista siitä huolimatta mitä ihmiset nistä ajattelevat. Ehkä sitten joku päivä laatu vastaa hintaa.
        Terveisin Noora

        onko nykyään mahdollista tehdä harrastustyötä ilman yrittäjän velvoitteita? Siis mahdollisesti arvolisäverovelvollisuus, jos toiminta ylittää jotakuinkin 8000 euron liikevaihdon. Ennakkoverotus. Mahdollisesti yel-vakuutus. Kirjanpito. Jos taas teet hommaa ns. pimeesti, verottaja ainakin on kiinnostunut palveluistasi - jos ei muut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe