Ja eikä yhtään vaikuta se, että Nicole on raskaana ja Hollywoodissa oikein vauva buumi tällä hetkellä.
Mahtaakohan Paris olla lapselle hyvä esimerkki kasvatuksen suhteen?
Hilton haluaa äidiksi.
6
932
Vastaukset
- jepjep..
Ois kyl ihana äiti
- Säälittävää touhua
Eiköhän PH ole jo näyttänyt aika paljon huonoa esimerkkiä monien,monien asioiden suhteen?Keksisi omat juttunsa,eikä vain koittaisi pysyä väkisin muiden keksimien muotivillitysten mukana.Liian läpinäkyvää...
- jo viisi vuotta julkisesti
Säälittävää touhua kirjoitti:
Eiköhän PH ole jo näyttänyt aika paljon huonoa esimerkkiä monien,monien asioiden suhteen?Keksisi omat juttunsa,eikä vain koittaisi pysyä väkisin muiden keksimien muotivillitysten mukana.Liian läpinäkyvää...
että haluaisi ne 30-vuoteen mennessä.. ja hilton ei ole kyllä tehnyt yhtään mitään sellaista, että hän poikkeaisi jotenkin radikaalisti suurimmasta osasta muita äitejä mitä tulee menneisyyteen.. itseasiassa hilton on suhteellinen vähällä päässyt.
- alkoi juuri
jo viisi vuotta julkisesti kirjoitti:
että haluaisi ne 30-vuoteen mennessä.. ja hilton ei ole kyllä tehnyt yhtään mitään sellaista, että hän poikkeaisi jotenkin radikaalisti suurimmasta osasta muita äitejä mitä tulee menneisyyteen.. itseasiassa hilton on suhteellinen vähällä päässyt.
samaan aikaan hehkuttamaan,kun vauvat ovat tällä hetkellä Hollywoodissa muotibuumi...
- mies..
Minä voisin siittää pennun sille, yh-huoltajaksi rupean ja Paris Hilton saa maksella mulle kalliit elatusmaksut!
- PÖLLÖMPI
ajatus...hmm...mut mites sitä pääsis siitosetäisyydelle ? Guerillat vetää lättyyn hetikohta...siittele siinä sit... ;D
Varmaan Miss Holtittomalla on myös suuret vaatimukset...notta DNA-tutkimusten kautta sitten vaan...
Kaikki mukaan :
GeeGeeGeeneissä löytyyyyyy,niitä kaikille mä jaan,valmis oon mä antamaan... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882