Ja eikä yhtään vaikuta se, että Nicole on raskaana ja Hollywoodissa oikein vauva buumi tällä hetkellä.
Mahtaakohan Paris olla lapselle hyvä esimerkki kasvatuksen suhteen?
Hilton haluaa äidiksi.
6
965
Vastaukset
- jepjep..
Ois kyl ihana äiti
- Säälittävää touhua
Eiköhän PH ole jo näyttänyt aika paljon huonoa esimerkkiä monien,monien asioiden suhteen?Keksisi omat juttunsa,eikä vain koittaisi pysyä väkisin muiden keksimien muotivillitysten mukana.Liian läpinäkyvää...
- jo viisi vuotta julkisesti
Säälittävää touhua kirjoitti:
Eiköhän PH ole jo näyttänyt aika paljon huonoa esimerkkiä monien,monien asioiden suhteen?Keksisi omat juttunsa,eikä vain koittaisi pysyä väkisin muiden keksimien muotivillitysten mukana.Liian läpinäkyvää...
että haluaisi ne 30-vuoteen mennessä.. ja hilton ei ole kyllä tehnyt yhtään mitään sellaista, että hän poikkeaisi jotenkin radikaalisti suurimmasta osasta muita äitejä mitä tulee menneisyyteen.. itseasiassa hilton on suhteellinen vähällä päässyt.
- alkoi juuri
jo viisi vuotta julkisesti kirjoitti:
että haluaisi ne 30-vuoteen mennessä.. ja hilton ei ole kyllä tehnyt yhtään mitään sellaista, että hän poikkeaisi jotenkin radikaalisti suurimmasta osasta muita äitejä mitä tulee menneisyyteen.. itseasiassa hilton on suhteellinen vähällä päässyt.
samaan aikaan hehkuttamaan,kun vauvat ovat tällä hetkellä Hollywoodissa muotibuumi...
- mies..
Minä voisin siittää pennun sille, yh-huoltajaksi rupean ja Paris Hilton saa maksella mulle kalliit elatusmaksut!
- PÖLLÖMPI
ajatus...hmm...mut mites sitä pääsis siitosetäisyydelle ? Guerillat vetää lättyyn hetikohta...siittele siinä sit... ;D
Varmaan Miss Holtittomalla on myös suuret vaatimukset...notta DNA-tutkimusten kautta sitten vaan...
Kaikki mukaan :
GeeGeeGeeneissä löytyyyyyy,niitä kaikille mä jaan,valmis oon mä antamaan... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708