maksamaan suunnilleen jos tekis itse jm-auton
paljonko
5
992
Vastaukset
- --------------------
perus-sääntönä sanon,osta ensimmäinen auto valmiina.kilpailusta saat niitä tarjousten perusteella ja se on varmasti ainakin kilpailukykyisempi kuin ensimmäinen oma tekemä.
- Tyyttö
mä sain noin kuukaus sitten oman jm auton valmiiks ku tein sen alusta loppuun asti nii siin meni rahaa yhteensä ku valmistettiin b-osista jotain 800€.... mut riippuu toki autosta ja moottorista ja lisä varusteista....
- ...hinta
Jos oikein tarkan arvion tekee, niin rahaa menee n. 500-5000€.
- se sen
viis sataa tulee maksamaan. vähintään. itse en su
jostus kaaria viidellä sadalla vääntään ja hitsaan.
kyllä se menee 2000- 5000 tonniin niinkuiun joku edelllä mainitsi.- Tyyttö
kylläpä te saatte menemään rahaa autoihin... ku meillä ralli autoon on menny ton verran rahaa.... ja pokaaleja on tullu... jos ite tekee kaaret nii säästää aika paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850