maksamaan suunnilleen jos tekis itse jm-auton
paljonko
5
1013
Vastaukset
- --------------------
perus-sääntönä sanon,osta ensimmäinen auto valmiina.kilpailusta saat niitä tarjousten perusteella ja se on varmasti ainakin kilpailukykyisempi kuin ensimmäinen oma tekemä.
- Tyyttö
mä sain noin kuukaus sitten oman jm auton valmiiks ku tein sen alusta loppuun asti nii siin meni rahaa yhteensä ku valmistettiin b-osista jotain 800€.... mut riippuu toki autosta ja moottorista ja lisä varusteista....
- ...hinta
Jos oikein tarkan arvion tekee, niin rahaa menee n. 500-5000€.
- se sen
viis sataa tulee maksamaan. vähintään. itse en su
jostus kaaria viidellä sadalla vääntään ja hitsaan.
kyllä se menee 2000- 5000 tonniin niinkuiun joku edelllä mainitsi.- Tyyttö
kylläpä te saatte menemään rahaa autoihin... ku meillä ralli autoon on menny ton verran rahaa.... ja pokaaleja on tullu... jos ite tekee kaaret nii säästää aika paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364444- 471735
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2491592Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2391515Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891120Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 631030